Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet klarer knapt å holde 30fps. Gjennomsnits fps var vel 25fps på X1. Og 27fps på X. Så målet er nok å optimalisere mot stabile 30fps.

Husk at spillet er preview og at det og sliter med framedrops og andre tekniske ting på ganske bra gaming pc-er også.

 

Syns kanskje Microsoft kunne tonet ned reklamen littegrann for spillet og heller latt den harde kjernen som er klar over at det er et previewspill ha spilt det.

Lenke til kommentar

 

Posten plukket opp min One X i dag. Spent på når jeg får den tilbake fra Tyskland.

Går vel fort en mnd tid med tanke på at det er jul.

 

Ta en tur ned på Power/Elkjøp/Lefdal og hent deg en lånegjenstand om det er der du har handlet? Vel, uansett egentlig, de har jo angrerett man kan missbruke..

 

Kjøpte min på Komplett, men siden jeg fortsatt har min vanlige Xbox One så orker jeg ikke det.

Får heller leve med lav oppløsning til One X kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Ser ut som både FarCry5 og TheWitcher3 blir 4K HDR titler på X.

 

Introduksjonen av HDR på The Witcher 3 er spesielt spennende. Er et spill med sitt fargespekter som vil spesielt ta seg bra ut i HDR. Satse på det blir HDR støtte på samtlige plattformer. Blir nok heftig på X. Men helt vilt på en PC hvor ting ikke blir til grøt når du spiller så er det vanskelig å ikke få små erotiske tanker om det blir HDR støtte der også...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Posten plukket opp min One X i dag. Spent på når jeg får den tilbake fra Tyskland.

Går vel fort en mnd tid med tanke på at det er jul.

Min er ikke tilbake enda så..... ikke ha for høye forventninger :D

 

Litt rart din ennå ikke er tilbake da du sendte den inn kort tid etter at jeg gjorde det.

Forøvrig kan dere glede dere til å få den tilbake hvis de gjør en like god jobb med deres som de tilsynelatende har gjort med min. Har vært litt småplukk som at trinnet der man skal logge seg på Xbox-kontoen for første gang bare stod og «spant» uten at noe skjedde, samt én gang hvor konsollen ikke ville koble seg ordentlig til mitt trådløse nett før jeg gikk inn på innstillinger og gjorde det manuelt. Men de tingene ser ut til bare å ha vært éngangstilfeller (så langt) og ellers har den oppført seg som normalt. Jeg har fått lastet ned og installert spill helt uten konstante avbrudd. Har heller ikke fått noen E×××-feilmeldinger eller andre problemer. *Bank i bordet*

Endret av MrMire
Lenke til kommentar

 

 

Posten plukket opp min One X i dag. Spent på når jeg får den tilbake fra Tyskland.

Går vel fort en mnd tid med tanke på at det er jul.

Min er ikke tilbake enda så..... ikke ha for høye forventninger :D

 

Litt rart din ennå ikke er tilbake da du sendte den inn kort tid etter at jeg gjorde det.

Forøvrig kan dere glede dere til å få den tilbake hvis de gjør en like god jobb med deres som de tilsynelatende har gjort med min. Har vært litt småplukk som at trinnet der man skal logge seg på Xbox-kontoen for første gang bare stod og «spant» uten at noe skjedde, samt én gang hvor konsollen ikke ville koble seg ordentlig til mitt trådløse nett før jeg gikk inn på innstillinger og gjorde det manuelt. Men de tingene ser ut til bare å ha vært éngangstilfeller (så langt) og ellers har den oppført seg som normalt. Jeg har fått lastet ned og installert spill helt uten konstante avbrudd. Har heller ikke fått noen E×××-feilmeldinger eller andre problemer. *Bank i bordet*

 

Vet du hva de har byttet på din? Kan jo høres ut som en diskfeil det der.

Lenke til kommentar

Nei, har ingen anelse. På arket man får med når konsollen er tilbake står det bare at de har gjort omfattende tester og stilt den helt tilbake til fabrikkoppsett. Men jeg er sikker på at de må ha gjort noe mer med min, uten å vite hva.

 

Jeg har en boks fra Get som jeg aldri koplet til Internett. Så den hadde vel FW1.0 eller noe slikt når jeg nå koplet den til for å få HBO. Men det er klart, måtte jo oppgradere FW da. Og selvfølgelig fungerte ikke en dritt etterpå. Så jeg resatte til fabrikkinnstillinger et par ganger før jeg ga opp og ringte kundeservice.

 

"Sånn, nå har jeg resatt til fabrikk innstillinger, nå skal det fungere." ble jeg fortalt. Hvorpå jeg fortalte at det har jeg faktisk gjort selv 4 ganger uten at det hjalp.

 

Ble da fortalt at de fra kundeservice sin side kunne resette "enda litt mer tilbake" enn man kunne gjøre som kunde selv.. Og joda, det fungerte jo etterpå.. :p

 

Så.. Det kan altså tenkes at det ikke var en HW feil på XBOX'en. Og at de rett og slett bare har resatt den "skikkelig".. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...