Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Posten plukket opp min One X i dag. Spent på når jeg får den tilbake fra Tyskland.

Går vel fort en mnd tid med tanke på at det er jul.

 

Min er ikke tilbake enda så..... ikke ha for høye forventninger :D

Litt rart din ennå ikke er tilbake da du sendte den inn kort tid etter at jeg gjorde det.

Forøvrig kan dere glede dere til å få den tilbake hvis de gjør en like god jobb med deres som de tilsynelatende har gjort med min. Har vært litt småplukk som at trinnet der man skal logge seg på Xbox-kontoen for første gang bare stod og «spant» uten at noe skjedde, samt én gang hvor konsollen ikke ville koble seg ordentlig til mitt trådløse nett før jeg gikk inn på innstillinger og gjorde det manuelt. Men de tingene ser ut til bare å ha vært éngangstilfeller (så langt) og ellers har den oppført seg som normalt. Jeg har fått lastet ned og installert spill helt uten konstante avbrudd. Har heller ikke fått noen E×××-feilmeldinger eller andre problemer. *Bank i bordet*

Tok 14 dager før konsollen forlot Oslo med toll og tull etaten vi har i håpløs suppa av en hovedstad.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med filtrering av spill innpå mine spille og apper? Nå har jeg ikke vært på boksen på flere uker og tenkte inn og sjekke om det var noen flere spill som.var blitt enhanced. Ser np at jeg har hatt 12 spill siden release I November. Butter jeg til "all" er det forsatt bare disse tolv som vises. Jeg har nå nærmere 400 spill digital på Xbox one men Hvordan i all verden får jeg disse til og vises. Herregud for en bug i så fall...

Lenke til kommentar

 

Så.. Det kan altså tenkes at det ikke var en HW feil på XBOX'en. Og at de rett og slett bare har resatt den "skikkelig".. :p

Haha! Vel, det kan jo tenkes. Men da var det i så fall ikke så mye jeg kunne gjøre selv, uansett. :-)

 

 

Nei, men man kan jo lure om MS kanskje kunne fikset det med "fjernstyring". Så lenge man får startet ihvertfall en porsjon av OS? Men som du sier, det blir jo same diff for oss uansett.. :)

 

Noen andre som har problemer med filtrering av spill innpå mine spille og apper? Nå har jeg ikke vært på boksen på flere uker og tenkte inn og sjekke om det var noen flere spill som.var blitt enhanced. Ser np at jeg har hatt 12 spill siden release I November. Butter jeg til "all" er det forsatt bare disse tolv som vises. Jeg har nå nærmere 400 spill digital på Xbox one men Hvordan i all verden får jeg disse til og vises. Herregud for en bug i så fall...

 

Tror denne listen skal holdes oppdatert. Har du sjekket om det er noen av spillene du mener som burde være på listen, som ikke er det?

Lenke til kommentar

Er sikker bare 12 av dine 400 som er enhanced .... enkelt

Jeg skriver jo i innlegget mitt at om jeg trykker på "ALL" så vises det forsatt bare disse 12 spillene. Om jeg filtrere etter apps vises også disse 12 spillene, uansett hva jeg filtrere etter så vises bare disse spillene. Finner jeg ikke en fiks så får jeg kontakte Support, har nå bruker ekstremt mye penger og akkurat nå får jeg ikke spilt noe annet enn enhanced spill på Xen.

Lenke til kommentar

 

Er sikker bare 12 av dine 400 som er enhanced .... enkelt

Jeg skriver jo i innlegget mitt at om jeg trykker på "ALL" så vises det forsatt bare disse 12 spillene. Om jeg filtrere etter apps vises også disse 12 spillene, uansett hva jeg filtrere etter så vises bare disse spillene. Finner jeg ikke en fiks så får jeg kontakte Support, har nå bruker ekstremt mye penger og akkurat nå får jeg ikke spilt noe annet enn enhanced spill på Xen.

 

 

Huff, jeg missforstod visst litt jeg også :blush: , vet ikke om det var fordi jeg så Samcos svar..  :innocent:

 

Uansett, la jeg merke til en liknende bug med sortering på XBOX One S for ikke så lenge siden. Ikke så ille som din. Men sorteringen var helt idiot. Så det kan godt tenkes å være en bug som har kommet som følge av nye oppdateringer av OS i det siste.. Si fra om du finner ut av det. Jeg har ikke noen gode tips. Annet enn de åpenbare som om hvorvidt du har husket å hukke av for alle lagre, ikke bare ekstern, eller ikke bare intern lagring f.eks..?

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med Quantum Break på X'en.

Fantastisk spill, og det ser helt nydelig ut i 4K.

 

Faktisk noe av det beste spillet jeg noengang har spilt. Men alle her inne spilte vel gjennom det for evigheter siden :p

 

Kosta vel en 120kr på Elkjøp. Anbefales for dem som ikke har spilt det enda.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med Quantum Break på X'en.

Fantastisk spill, og det ser helt nydelig ut i 4K.

Faktisk noe av det beste spillet jeg noengang har spilt. Men alle her inne spilte vel gjennom det for evigheter siden :p

Kosta vel en 120kr på Elkjøp. Anbefales for dem som ikke har spilt det enda.

Zzzzzz igjennom hele greia var utrolig kjedelig og valgene ...hele 2 på slutten av episodene var veldig usless utenom 2 stk Achivments pr episode jeg selvsagt zzzzz gjorde med den klassiske slå av konsollen når lyden popper metoden ... Endret av samco
Lenke til kommentar

 

 

 

Fantastisk spill, og det ser helt nydelig ut i 4K.

 

 

*1440p  :closedeyes:

 

Gleder meg til å starte på det spillet. Ser rimelig konge ut. 

 

Ser utrolig bra ut uansett :p

Synd det mangler HDR, for det ville gjort opplevelsen enda råere.

 

Uansett ett nydelig spill. Fin blanding mellom Puzzle, FPS og en solid story med halvtimes episoder mellom hvert kapittel (filmet på ordentlig)

 

Disse episodene streames, så man burde ha litt båndbredde skal man se dem i 4K. Men tror man kan laste dem ned på forhånd og.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...