Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte mail til den lokale elkjøp stormarked å dem så dem skulle få den inn neste torsdag. Vil det da Være raskere å bestille på Apple.no tru? Eller vil dem bli utsolgt etter 2 min? Er det isåfall 00:01 salget starter der?

Endret av kaje
Lenke til kommentar

PS.no har startet forhåndsbestillingen av iPad 3.

Kun Wi-Fi og forventet i starten av April.

 

http://ps.no/ArtLst....0,288931,288932

http://ipod1.no/arti...ke-ipad-prisene

 

De nye iPad-prisene

  • iPad Wifi 16GB - NOK 3790,-
  • iPad Wifi 32GB - NOK 4590,-
  • iPad Wifi 64GB - NOK 5390,-
  • iPad Wifi 16GB + 4G - NOK 4790,-
  • iPad Wifi 32GB + 4G - NOK 5590,-
  • iPad Wifi 64GB + 4G - NOK 6390,-

 

Er det vanlig at ps.no (og andre?) ligger så høyt over Apples priser? 64GB-versjonen hos ps er jo nesten en tusenlapp dyrere?

Lenke til kommentar

Mange som klager på at ipad 3 blir veldig varm, noen her som har allerede fått merket noe av det?

 

Har også sett mange reviews som sier den kommer over 48 grader under vanlig bruk, så folk brenner seg på den..her er det ingen som har fått den enda, så det blir litt vanskelig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mange som klager på at ipad 3 blir veldig varm, noen her som har allerede fått merket noe av det?

 

Har også sett mange reviews som sier den kommer over 48 grader under vanlig bruk, så folk brenner seg på den..her er det ingen som har fått den enda, så det blir litt vanskelig.

 

Jo, jeg har den. Hele styret om at den blir veldig varm er bare tull, sett fra min side. Den blir varm om du spiller Infinity Blade 2 i en time - et spill som har null konkurranse mtp hvor grafisk krevende det er (spesielt Android, hvor det mest grafisk krevende spillet er Angry Birds). Jeg bruker min til surfing og youtube og har ingen problemer.

 

Hva er uansett nyheten med at elektronikk går varm? Sett en laptop til å spille 1080p flashvideo i 1 time, så blir den så varm at du ikke kan ha den i fanget...

Lenke til kommentar

Mange som klager på at ipad 3 blir veldig varm, noen her som har allerede fått merket noe av det?

 

Har også sett mange reviews som sier den kommer over 48 grader under vanlig bruk, så folk brenner seg på den..her er det ingen som har fått den enda, så det blir litt vanskelig.

 

Jo, jeg har den. Hele styret om at den blir veldig varm er bare tull, sett fra min side. Den blir varm om du spiller Infinity Blade 2 i en time - et spill som har null konkurranse mtp hvor grafisk krevende det er (spesielt Android, hvor det mest grafisk krevende spillet er Angry Birds). Jeg bruker min til surfing og youtube og har ingen problemer.

 

Hva er uansett nyheten med at elektronikk går varm? Sett en laptop til å spille 1080p flashvideo i 1 time, så blir den så varm at du ikke kan ha den i fanget...

Flott at du kom så kjapt med svar. Har du sett noe film på den? Merket noe da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...