Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir jo individuelt fra person til person, noen ser ikke forskjell på et billig TN-panel med lav oppløsning og et IPS-panel med høy oppløsning, det betyr jo ikke at det ikke er noen forskjell.

 

Selv kan jeg ikke fordra det første alternativet og ser på det som nærmest ubrukelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir som iPhone 3G/3GS og iPhone 4. Du ser forskjell på skjermen. iPad 3 er en god update for de som har iPad 1 eller de som er helt ny i nettbrett-markedet. Det er det ikke noe tvil om. Du kjøper jo ikke en skjerm til 4 000, det er totalproduktet som er verdt å oppgradere for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt lovlig det, Mythos.

Personlig synes jeg iPad 1 og 2 har for lav oppløsning, og jeg håpet på høyere oppløsning når 2'ern kom.

 

Merker det spesielt ved surfing eller apps med mye tekst. Jeg liker å ha et stort overblikksbilde på nettsider og da blir det ofte mye liten tekst som er helt grusomt å lese uten å zoome. I spill har ikke den "lave" oppløsningen plaget meg så mye, men jeg tviler sterkt på at 4x så mange pixler fører med seg så mange ulemper på disse tingene :]

Lenke til kommentar

Jeg har første generasjon og tenkte meg the new iPad, men hvis det er lite forskjell, som du "AllFather" sier, så spørs det.

 

Skjermen skal jo være så "revolusjonerende", så litt trist at man ikke ser så stor forskjell..

 

Se den «live» er mitt råd.

Hadde jeg testet den før jeg kjøpte den hadde jeg ikke kjøpt, men det et jo meg, ikke sikkert alle andre er enig . :-)

Lenke til kommentar

Humac i Oslo åpner 08:00 og Eplehuset i Storgata åpner 07:00 på fredag. Nå har jeg fått en fin beskjed fra Spaceworld på Stovner at om jeg ønsker å bytte fra sort til hvit av 64GB LTE modellen så har de en jeg kan plukke opp når det måtte passe meg på fredag da de ikke ser ut til å få inn sort.

Lenke til kommentar

Noen som har noen flere indikasjoner på noe nattåpent?

 

Jeg tok kontakt med Elkjøp i dag per e-post for å få avklart hvilke varehus som fikk den, og om de holdt noen varehus nattåpent.

 

Fikk da følgende per e-post:

Hei og takk for din henvendelse

Vi vet enda ikke hvilken butikker som kommer til å få produktet på lanseringsdatoen. Det vil bli hold nattåpent av enkelte butikker, men dette vil da bli informert før lansering. Hold deg oppdatert på våre nettsider, og Facebook, så vil alt infoen du trenger komme opp der.

 

Vi ønsker deg en fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

Som jeg får beskjed om, så går jeg inn på Facebook og "Liker", men det første som møter meg der er følgende svar:

Heisann XXXX. Butikkene kommer til å ha normale åpningstider, det vil ikke holdes nattåpent denne gangen.
Lenke til kommentar

Herre Jemini. Nå gjør jeg ikke annet enn å browse rundt på nettet etter iPad-info. Mye av aktiviteten rundt omkring har avtatt; det virker som om folk holder kortene tett til brystet, og er tilbakeholdene med den informasjonen de måtte sitte på :p

 

Det hadde vært smud med nattåpen butikk ...

Lenke til kommentar

Vedder på at ingen av dere tør, når jeg ser spørsmål som "er det teit å møte for tidlig kl 07?"

 

Jeg tror du misforsto spørsmålet mitt. Spørsmålet var om jeg ville bli møtt av 500 lattermilde personer, som alle hadde stått der siden tordag ettermiddag, dersom jeg kom ruslende en 2-3 timer før åpning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...