Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bekreftelse fra Humac:

 

Hos Humac venter vi spent på at det skal bli fredag 23. mars, når den nye iPad lanseres!

Alle våre butikker i Oslo og Drammen åpner kl. 8.00. I Ski åpner butikken som normalt klokken 10.00 grunnet senterets åpningstider. Vi byr på litt frokost og kaffe til de morgenfriske og gleder oss til å smake på stemningen av forventning i butikken.

 

Vi har merket en helt enorm interesse for akkurat denne lanseringen, og det er vi veldig glade for. Vi vet ikke hvor mange iPad vi får inn enda, men vi fordeler antallet mellom løssalg og venteliste slik at du fremdeles vil ha en mulighet for å bli en av de første med den nye iPad i hendene om du er en morgenfugl.

 

Hvis du ikke har mulighet for å komme innom en av våre butikker kan du også skrive deg på ventelisten. Dette gjør du ved å ringe oss på telefon 23 40 70 00 eller skrive en e-post til [email protected]. Du vil også fra fredag kunne bestille direkte på shop.humac.no. Vi garanterer deg at du blir kontaktet så snart vi har en iPad til deg.

 

Vi gleder oss til å se deg!

Lenke til kommentar

Når skal Eplehuset kommet med litt mer info om iPad 3? Er jo kun iPad 2 som står i nettbutikken dems.

Kl 07 i Bergen ja.. skole kl 0830.. stusser litt på om jeg skal ha den nye iPad'en. Noen som vet pris? Er det som iPad 1 og 2 har lagt på billigste modell, dvs ca 3800,-?

 

EDIT: Er det noe som helst sjangs å få seg en iPad 3 av å dra til butikken, eller er alle forhåndsbestilt og allerede tatt? (Bergen)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Mange som klager på at ipad 3 blir veldig varm, noen her som har allerede fått merket noe av det?

 

Har også sett mange reviews som sier den kommer over 48 grader under vanlig bruk, så folk brenner seg på den..her er det ingen som har fått den enda, så det blir litt vanskelig.

 

Jo, jeg har den. Hele styret om at den blir veldig varm er bare tull, sett fra min side. Den blir varm om du spiller Infinity Blade 2 i en time - et spill som har null konkurranse mtp hvor grafisk krevende det er (spesielt Android, hvor det mest grafisk krevende spillet er Angry Birds). Jeg bruker min til surfing og youtube og har ingen problemer.

 

Hva er uansett nyheten med at elektronikk går varm? Sett en laptop til å spille 1080p flashvideo i 1 time, så blir den så varm at du ikke kan ha den i fanget...

Flott at du kom så kjapt med svar. Har du sett noe film på den? Merket noe da?

 

Jeg så en 1t15min livestream. Den ble lunken.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...