Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Er visst i midten av en liste på 170 personer, nå skal naturligvis ikke alle disse ha nøyaktig samme modell som meg men tviler vell på at jeg får noe på fredag da.

 

Nå går jo ryktene om at modellene med mobilnett ikke vil være tilgjengelig i Norge før April, la oss nå håpe at de ryktene ikke stemmer og at vi får de avklart før fredag da det er surt å eventuelt stå i kø tidlig på morgenen bare for å få beskjed om at modellen du er interessert i ikke er tilgjengelig.

 

Hvor har du lest at de ikke kommer før april? :O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg reserverte noen få minutter etter at Humac informerte om sin reservasjonsliste på Facebook, 7 mars, ca kl 18:50.

3G, og HSDPA+ skal fungere i Norge. 4G fungerer dog ikke. Jeg fikk beskjed om at den skulle komme inn på fredag, av Humac Drammen.

 

Grunnen til at jeg bytter, er at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte 3G, når jeg kjøpte iPad 2, som jeg har nå,

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Hvilken butikk vil bare få inn 10 stk? Det virker da utrolig lite, spesielt om det skal være totalt uavhengig av modell og størrelse?

 

Nå har ikke nøyaktige tall, men jeg mener det var ytterst få butikker som fikk inn 100 iPad-er i fjor. De fleste fikk vel under ti.

Lenke til kommentar

Noen med erfaring for når folk pleier å møte opp for køståing ved de store butikkene i Oslo (Elkjøp, Lefdal osv.)? Blir jeg gjenstand for latter dersom jeg tar sikte på å møte opp 07:00 for eksempel?

Takk som dro det spørsmålet - jeg lurer så absolutt på det samme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...