Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er klar over det. Kommer fra Stjørdal, så er enklere å parkere og komme meg hjem igjen når jeg drar til Solsiden. Jeg aldri i seng før fire om morgenen uansett, så tenkte å døgne og være på Eplehuset sånn halv sju eller noe også bare campe i bilen til det begynner å komme folk. Må se det an litt. De åpner 10 ja.

konge. hadde tenkt 7 tida selv men i midtbyen. alltid gøy å stå oppreist i 3 timer. vet ikke om 7 er tidlig nok. husker når elkjøp åpnet på lade. så stod det en der 12 timer før de åpnet. må se det ann! gøy blir det uansett

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig svar fra Humac, så jeg står visst på liste men i kjent Apple stil så aner ikke Humac om de kommer til å få innen sorte 64gb modeller med mobilnett på fredag eller ikke.

Er litt skummelt å sette seg på liste, når jeg snakket med Eplehuset i går, valgte ikke de å gjøre det, fordi de fikk så mange på liste, at de som stod sist, fikk ipaden 4 måneder etter lansering i Norge. Heldigvis var jeg top 3 på lista, og håper du også står høyt. Du kan jo ringe å høre hvilket nummer du er på lista? Det kunne jeg ihvertfall i fjor hos Eplehuset.

Lenke til kommentar

Er visst i midten av en liste på 170 personer, nå skal naturligvis ikke alle disse ha nøyaktig samme modell som meg men tviler vell på at jeg får noe på fredag da.

 

Nå går jo ryktene om at modellene med mobilnett ikke vil være tilgjengelig i Norge før April, la oss nå håpe at de ryktene ikke stemmer og at vi får de avklart før fredag da det er surt å eventuelt stå i kø tidlig på morgenen bare for å få beskjed om at modellen du er interessert i ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Det skumle med en liste er at det kanskje signer opp 5000 på lista via nettet, mens de kan ikke la være å selge til alle som kommer i butikken for å kjøpe over disk. Så de blir såklart utsolgt. Også blir listefolkene sittende og vente i uker og måneder istedet for å bare stikke på butikken og kjøpe en selv, mens det de får inn blir solgt til folk over disk hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vil iPad 2, altså nåværende generasjon falle enda lavere i pris til uka, eller kan jeg like gjerne kjøpe en i dag?

Tviler sterkt på om de vil falle i pris. Apple justerer sjelden (aldri) priser før et nytt produkt fra dem kommer.

Dog, hvis du skal ha iPad ville jeg sterkt vurdert å brukt en 1000 lapp ekstra på iPad 3.

 

 

I følge iPod1 så blir det salg fom. fredag på Apple sine sider, som dere sikkert har fått med dere. Så ingen forhåndsbestilling.

Var det jeg tenkte, og bestiller man på fredag da, så skal man være heldig å få den inni en uke. Så det blir uaktuelt for min del

Lenke til kommentar

Jeg er helt ny på dette med apps og nettbrett osv.

Noen som kan anslå hva en gjennomsnittsbruker har av apps lagret i gb?

Står ved et veiskille der jeg har råd til den rimeligste av The new iPad eller 32 gb iPad 2.

Har ikke tenkt å ha mer enn 4-5 gb med musikk/serier/filmer lagret og kommer vel ikke til å legge inn all verdens av spill/apps. Vil jeg gå på en smell mtp lagringskapasitet, med retina apps hvis jeg kjøper new iPad 16gb wifi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...