Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ipad 3 kommer nok til å gjøre stor suksess akkurat som forgjengeren og det vil nok være et par til som kjøper.

 

håper bare at den får mye ny teknologi, og ikke bare kopierer ipad 2

 

EDIT: trådstarter har endre deler av teksten

Endret av igxx
Lenke til kommentar
1330473662[/url]' post='18998864']

Jeg skjønner ikke at folk seriøst kjøper dette nettbrettet som har allerede en ipad fra før av. Apple folk må jo være noe av det mest hjernevaska folket der ute.

 

Apple har 1 nettbrett som får en oppgradering hvert år. Mens det kommer et X antall Android baserte nettbrett iløpet av et år som alle er forskjellige og du klager på Apple kunder?

 

1330474940[/url]' post='18998903']

Hvis hjemknappen er borte er det ihvertfall meget stygt og unødvendig med såpass tykk ramme rundt.

 

En skal jo holde maskinen også. Slik ramma er nå så får en akkurat plass til tommelen. Tror ikke det ville vært noe lurt å gjøre den enda tynnere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

jenskristian: Ut ifra bildet på invitasjonen så ser skjermen ganske høyoppløst ut, noe iPad2-skjermen ikke er. Men man vet vel aldri før den faktisk blir presentert :)

 

Blir nok kjøp for min del også. Jeg skylder på at jeg er utvikler, og trenger den til testing - dermed en investering ;)

 

Ut fra avstanden mellom ikonene, så er den IKKE i landskapsmodus...

 

Altså er knappen borte...

 

Bra/Dårlig..?

Njo, nja.

Man kan presse inn flere ikoner i docken på en pad enn iphone.

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk seriøst kjøper dette nettbrettet som har allerede en ipad fra før av. Apple folk må jo være noe av det mest hjernevaska folket der ute.

Jeg solgte min iPad 1 for noen uker siden, og skal handle iPad 3 når den kommer i Mars.

 

U MAD hater?

 

--

 

Jeg gleder meg til lanseringen og har ganske store forventninger. Apple er nødt til å dra en stor kanin ut av hatten nå, og sette standarden for nettbrett i 2012. Blir godt å få tak i en iPad igjen. Savner den allerede etter en måneds tid uten.

Lenke til kommentar

Hatt Android-brett i snart ett år (Acer Iconia A500) men uten at opplevelsen der har helt matchet forventninger mtp ytelse og stabilitet så ser jeg veldig på en iPad som en erstatter og det er fult mulig at jeg ryker på en iPad 3 i USA om den er tilgjengelig i butikker der i juni.

Lenke til kommentar
Apple har 1 nettbrett som får en oppgradering hvert år. Mens det kommer et X antall Android baserte nettbrett iløpet av et år som alle er forskjellige og du klager på Apple kunder?

Det er ganske spesielt, om man kan kalle det det, å kjøpe nytt nettbrett hver gang det kommer en ny versjon, noe som skjer en gang pr år. Det var poenget hans.

 

Jeg kommer feks. aldri i livet til å kjøpe neste transformer prime eller ipad de neste par årene. Hvorfor skulle jeg? Den tjener fortsatt formålet sitt selvom man kanskje ikke har samme oppløsning på skjermen som man kunne hatt

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...