Gå til innhold

The new iPad - tråden


D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

  1. 1. Skal du ha iPad 3?

    • Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de lar "alle" forhåndsbestille får de jo ikke køene utfor butikken i 2 dager før release, som skaper masse ekstra presse og hype. Er vel derfor. Virker ikke som de som sitter og køer i 1 uke i USA heller har fått forhåndsbestilt? Ellers hadde de jo ikke behøvd å sitte der, bare rusla inn på ettermiddagen og henta sin reserverte ipad?

 

Men jeg vet at folk i UK fikk forhåndsbestille dagen etter at ipad3 ble annonsert, fordi en PC Gamer skribent twitra at han hadde preordret. Hmm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor har du tenkt til å køe utenfor en nettbutikk? Apple.com og diverse andre Apple nettsider kjørte forhåndsbestillinger allerede fra 7. Mars for det de hadde av iPad 3 til 16. Mars lanseringen.

 

De som står i kø står i kø enten fordi de ikke klarte å forhåndsbestille i tide, eller fordi de ønsker å få den så tidlig som overhode mulig (bestilling fra Apple.xx kommer jo gjerne i posten 1-3 dager etter det du kunne fått kjøpt en over disk i forskjellige land), eller så er det folk som rett og slett syntes det er morsomt og sosialt, ser på det som en opplevelse og en morsom greie rett og slett og får seg en iPad på lanseringsdagen med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Apps tar gjerne 3 ganger mer plass, men har man 16gb, så tror jeg man er flink til å "rasjonere" uansett. Jeg hadde 32gb tidligere, og det var alt for mye for min del. Spent på om 16gb holder nå med større apps.

er ikke en fast regel at de vil ta større plass. blir mest spill. men tredobling. langt der ifra. etter det skulle infinity blade tatt 1.5gb. det gikk fra 500+ til 700+ mb. nye sky gamblers som apple viste. tar underkant av av 400mb. samme med real racing. ellers så vil jo tekstapper bli så og si uendret (facebook, twitter etc etc). apple sine programmer gikk for det meste opp en dobling. men det har jo litt å gjørr med at mange nye funksjoner kom (fks i imovie)

 

Snakket med eplehuset i dag. De var veldig sikker at de fikk inn fredag. dog ikke hvilke modeller enda. de åpnet til vanlige tider. noen som bor i trondheim som skal stå i kø fra morran av? det skal jeg!

 

vil ikke bestille på nett fordi da må jeg vente en uke

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Tenkte å gi iPad i bursdagsgave til dama, som er 31. mars. Holder i massevis med 16 gb wifi for hun, er det denne modellen det går mest av? Hun vil ha hvit, men svart virker da mer praktisk spør du meg, med tanke på smuss, eller?

Skal man gamble på å bestille på nett hos Apple og få den tidsnok? Må innrømme at jeg er ikke så gira på å stå i kø, men hvis det er bare å glemme å få den innen 31. mars ved bestilling på nett, så skal jeg vel klare en kø.

Lenke til kommentar

Tenkte å gi iPad i bursdagsgave til dama, som er 31. mars. Holder i massevis med 16 gb wifi for hun, er det denne modellen det går mest av? Hun vil ha hvit, men svart virker da mer praktisk spør du meg, med tanke på smuss, eller?

Skal man gamble på å bestille på nett hos Apple og få den tidsnok? Må innrømme at jeg er ikke så gira på å stå i kø, men hvis det er bare å glemme å få den innen 31. mars ved bestilling på nett, så skal jeg vel klare en kø.

 

Svart får lettere merker enn hvit

Lenke til kommentar

Det som kommer til å irritere meg med den nye Retina-skjermen er at den veldig lett avslører lavoppløselige bilder og grafikk på web, samt apps og alt innhold generelt. Med iPhone 4 fikk jeg nærmest en trang til å la være å laste ned lavoppløselige apps, samt skjule grøtete app-ikoner i mapper :green: Leste et innlegg innpå iPod1-forumet fra en kar som hadde skaffet seg den nyeste iPad-en, og han rapporterte at til og med Apples egen «Resolutionary»-reklame var grøtete.

Endret av GoldenHymn90
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å stå i kø i Trondheim, sannsynligvis ved Solsiden.

ok, husk bare at solsiden ikke får inn så mange som hovedbutikken i byen, men til gjengjeld så er det sikkert ikke så lang kø der :)

 

Fra når tipper du at du kommer til å stå i kø? De åpner vel 10:00 hvis jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar

Er klar over det. Kommer fra Stjørdal, så er enklere å parkere og komme meg hjem igjen når jeg drar til Solsiden. Jeg aldri i seng før fire om morgenen uansett, så tenkte å døgne og være på Eplehuset sånn halv sju eller noe også bare campe i bilen til det begynner å komme folk. Må se det an litt. De åpner 10 ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...