Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ASUSIlluminati has replied to your comment on GeForce GTX680 ASUS Graphics Card Hands-on Review:

We as always will be coming to market with a non reference design as to ETA we currently cannot discuss that information but stay tuned for this information. Thanks for the view.

 

 

Det var alt jeg fikk vite når jeg spurte dem på youtube kanalen dems ang DCU II

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Noen som veit når de andre modellene kommer?

Vurderer 660Ti.

 

Og når Asus kommer med sine DIRECTCU II utgaver?

Hvordan kan du vurdere noe du ikke vet noe om? :confused:

 

 

Blir gtx 680 topp enkelt kjerne kortet eller kommer det noen bedre kort?

Kommer alltid noe bedre i fremtiden ;)

 

 

EDIT:

Etter å ha tatt en kikk på techpowerup-testen har jeg nå lært at du må kjøre vifta på 100% og tillate 132% effekt for å få mest mulig ut av kortet uten overklokking. De sier også at 7970 ligger bare 7% bak, som er nærmere enn jeg hadde inntrykk av.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Mr. A tenker vel muligens på ryktet (?) om GK110/GK114. På nVidias veikart fra november er begge oppført med utgivelse kort tid etter GK104/GTX680.

 

En forbedret versjon a lá GTX480 -> GTX460 hadde vært knall, men det er vel lite trolig på denne siden av nyttår, om det i det hele tatt kommer. De ville i så fall konkurrert med dvs. danket ut 560-serien.

 

Skeptisk, står exspertsPC.com nederst på bildet...

Lenke til kommentar

Blir gtx 680 topp enkelt kjerne kortet eller kommer det noen bedre kort?

Kommer iallefall ikkje noe fra intel eller s3virge :p, så da blir svaret ja. I noen mnd.

 

Har ikke fulgt så godt med på denne generasjonen med skjermkort. Mener å ha hørt snakk om at Nvidia lanserte mid range kortene nå, og at de kommer med high end kortene senere med en bedre kjerne, kan det stemme?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å oppgradere til et GTX680 selv nå.

Mest på grunn av adaptiv vsync. Noe jeg veldig gjerne vil ha.

Men skal vente til custom kortene er kommet ut på markedet først.

Angrer fortsatt som en hund på at eg ikke ventet 1 måned når jeg kjøpte mitt nåværende GTX570 i februar i fjor.

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å oppgradere til et GTX680 selv nå.

Mest på grunn av adaptiv vsync. Noe jeg veldig gjerne vil ha.

Men skal vente til custom kortene er kommet ut på markedet først.

Angrer fortsatt som en hund på at eg ikke ventet 1 måned når jeg kjøpte mitt nåværende GTX570 i februar i fjor.

Du kan bruke adaptiv vsync nå med å modifisere .inf fila til 301.10 driveren. Du finner oppskrift med å søke litt på nettet.

 

Adaptiv vsync og tvinge FXAA i driveren vil nok helt sikkert komme offisielt til Fermi om ikke så lenge.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...