Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig svar fra Komplett i dag: "Denne kampanjen gjelder dessverre kun kort kjøpt etter 4/2."

 

Føler meg lurt, i og med at det klart og tydelig stod på Komplett.no at jeg skulle få med Never Settle-bundelen ved kjøp av skjermkortet, noe jeg har bevis på. Skal søren ikke gi meg før jeg får spillene/kompensasjon. :p

 

4/2 gjelder Never settle: Reloaded, og her sleiver Komplett med mindre du har krevd denne bundelen med nye og enda ulanserte Crysis 3, Tomb Raider og Bioshock..

 

Never Settle Bundle med Far Cry 3, Hitman: Absolution, og Sleeping Dogs gjaldt allerede ifjor, og gjelder enda den...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da feilinformerer komplett: "Promotion Period: Promotion begins October 22, 2012 and ends on March 31, 2013. Medal of Honor Warfighter Digital Deluxe 20% discount expires December 31, 2012"

 

Du skal altså få med Far Cry 3, Hitman: Absolution og Sleeping Dogs, MoH 20% avslag gikk ut 31.12.2012...

Så, som jeg sa, komplett rører her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Komplett må nok gi deg denne bundelen via denne ID'en/voucher som Komplett selv må skafffe fra AMD/importøren for å legge ved de aktuelle kortene solgt i denne perioden. Dette koster liksom ikke komplett ett øre heller, er jo digitale kopier man laster ned, sponset av AMD....

 

Eneste komplett kan hevde er at de ikke er deltager i denne kampanjen: "To Receive the AMD Unique ID: Participant must purchase one of the Eligible AMD Products listed above from a participating retailer. Prior to purchasing, confirm that your retailer is participating in the Promotion and that the product qualifies for the Promotion.

Participant should refer to the participating retailer for instructions regarding obtaining the AMD Unique ID before purchase."

 

Men denne er de garantert deltager i, noe de selv reklamerer for, så litt håpløst av komplett dette...

 

PS: Gi Komplett linker til mine siste innlegg, så ordner de nok opp i dette...

Endret av Ourasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Komplett må nok gi deg denne bundelen via denne ID'en/voucher som Komplett selv må skafffe fra AMD/importøren for å legge ved de aktuelle kortene solgt i denne perioden.

 

Det ordnet seg endelig. Fikk dette svaret fra kundeservice i dag: "Jeg kan sende deg spillene gratis. Hvilken adresse skal jeg sende spillene til?" :D

Lenke til kommentar

Spilte litt mafia 2, med alt på maks osvosv og der får jeg også artefacts, så er vel bare å bite i det sure eple å sende kortet tilbake, selv om kortet oppfører seg eksemplarisk, sett bort ifra de små artefactsene som kommer, men det dropper jo ikke nødvendigvis i ytelse når det skjer antar jeg, så får vel pakke det ned å shippe det neste uke.

 

Hvordan skal jeg egentlig dokumentere det?

Er jo ikke bare å si at, jo det er sånn, basta.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har xfire gående mens jeg spiller så kan jo ta en del bilder med det programmet, eller kan trial versjon av fraps ta bilder?

Så er det vel bare å bruke det som vedlegg i mailen.

 

Vram temp ligger på sånn 70-72C hele tiden, men noen ganger, ikke alltid så får den en veldig høy peak, men bare EN gang og det er uavhengig hvilken det er av vram1 og 2.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Har dytta inn 7970'n, og kobla på tre skjermer. To på DVI, og en på HDMI.

 

Får opp denne: http://i.imgur.com/Djix3sK.jpg

 

AMD-driver-tingen finner bare to skjermer. Begge kableme mine er ::::: -, og ikke ::::::: +, som en av inputene på kortet er, kan det være feilen?

 

Har lyst å spille i eyefinity!

Sitat: "Hvis skjermkortet ditt for eksempel har to DVI-utganger, én HDMI-utgang og én DSP-utgang, må du dermed la enten HDMI-utgangen eller den ene DVI-utgangen stå ubrukt. Det betyr at du enten må ha en skjerm med en inngang for DSP, eller et DVI-til-DSP-adapter."

Lenke til kommentar

Sitat: "Hvis skjermkortet ditt for eksempel har to DVI-utganger, én HDMI-utgang og én DSP-utgang, må du dermed la enten HDMI-utgangen eller den ene DVI-utgangen stå ubrukt. Det betyr at du enten må ha en skjerm med en inngang for DSP, eller et DVI-til-DSP-adapter."

 

Greit .... men hvorfor? Er nettopp på grunn av utgangene jeg kjøpte kortet..

Lenke til kommentar

 

Vram temp ligger på sånn 70-72C hele tiden, men noen ganger, ikke alltid så får den en veldig høy peak, men bare EN gang og det er uavhengig hvilken det er av vram1 og 2.

Vram eller Vrm? Hvis det er vrm tempen, så er det ok med 70-72 grader. Høy peak kan være feillesing av overvåkningsprogrammet du bruker.
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, står bare i den artikkelen på forsiden til hardware.no. Er det ingen av skjermene dine som støtter Displayport?

 

Joda, er displayport. Bestilte aktiv adapter nå. Men nå røyk planene om eyefinity spilling i helga med mindre CDON.no er veeldig kjappe.

 

Får iallefall se forskjellen mellom 560Ti og 7970 på en skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...