Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Hvordan kan du sammenligne 760 med 680, leser vi de samme testene? 760 er på nesten samme nivå som 670, men 670 er fortsatt raskere.

 

Jeg tror poenget hans er at den viktigste hardwaren er GK104, som er den samme som GTX 600 serien var. Ytelsen er generelt ikke identisk, men eplet falt ikke langt fra treet heller.

 

Uansett er dette AMD skjermkort tråd. Er litt overrasket at det ikke ble en ny tråd i stedet for at vi fortsetter med HD 7000 sin. Litt misvisende med all aktiviteten her for det blotte øyet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Og her er Bf4 betadriver for dere:

 

Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.10 Beta2 Driver for Windows

  • AMD Catalyst 13.10 Beta2 includes all of the features/fixes found in AMD Catalyst 13.10 Beta
  • Includes a 32-bit single GPU, and a AMD Crossfire™ game profile for Battlefield 4™
  • Total War™: Rome 2 AMD CrossFire profile update
  • AMD CrossFire frame pacing improvements for CPU-bound applications
  • Resolves image corruption seen in Autodesk® Inventor® 2014
  • Resolves intermittent black screen when resuming from a S3/S4 sleep-state if the display is unplugged during the sleep-state on systems supporting AMD Enduro™ technology
  • Updated AMD Enduro technology application profiles for AMD Radeon HD notebook users
    • Profile Highlights:
      • Total War: Rome 2
      • Battlefield 4
      • Saints Row 4
      • Splinter Cell® Blacklist™
      • FIFA 14
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

NVIDIA GeForce GTX 780 TI has 2880 CUDA cores

You read that right! TITAN ULTRA is actually GeForce GTX 780 Ti. It packs 2880 CUDAs, 240 TMUs and 48 ROPs (ROPs are not mentioned though). NVIDIA GeForce GTX 780 Ti is clocked at 876 MHz for base and 928 MHz for boost. Card is equipped with 3GB GDDR5 memory running at 7 GHz. The GTX 780 Ti is using 384-bit interface.

NVIDIA GeForce GTX 780 Ti will support GPU Boost 2.0, Adaptive V-Sync, NVIDIA Surround and PhysX, DirectX 11.2, 3D Vision, QUAD-SLI and OpenGL 4.4. The GTX 780 Ti is equipped with 6+8pin power connectors, recommended PSU is 600 watt or greater.

http://videocardz.com/47508/videocardz-nvidia-geforce-gtx-780-ti-2880-cuda-cores

Endret av OleMortenF
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hva gjør man når man ikke får klokket lengre? Stopper på 1160 core @1.250 volt. Memory ikke vits med mer enn 1400. Virker som jeg stanger i Board Power Limit som er på +20% i Trixx.

Setter jeg høyere enn disse verdiene faller jeg ned til 9200 points cirka.

Dette er høyeste score jeg har klart. Mulig å flashe ny bios tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...