Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahah pingle ass, du kjørte vel på med surround anlegg 5.1 lyd ?

 

Spiller det i kinoen :)

 

Omtrent 150kg med THX-7.2 surround system og 92" lerret.

Har stilt inn lyden slik at gunshots og slik er tilnærmet virkelighetsnære i lydstyrke mens prating og slikt er på normalt nivå som om jeg hadde pratet vanlig med dem på ordentlig.

 

Så når jeg labber inn i smug og en zombie plutselig blir agroa så skriker det så det skjærer i ørene omtrent, så ja. Mulig jeg er pingle, men hadde ikke sett på meg selv som normal om jeg ikke ble redd av akkurat de tingene med det oppsettet jeg kjører :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spiller det i kinoen :)

 

Omtrent 150kg med THX-7.2 surround system og 92" lerret.

Har stilt inn lyden slik at gunshots og slik er tilnærmet virkelighetsnære i lydstyrke mens prating og slikt er på normalt nivå som om jeg hadde pratet vanlig med dem på ordentlig.

 

Så når jeg labber inn i smug og en zombie plutselig blir agroa så skriker det så det skjærer i ørene omtrent, så ja. Mulig jeg er pingle, men hadde ikke sett på meg selv som normal om jeg ikke ble redd av akkurat de tingene med det oppsettet jeg kjører :D

Holy hell!

Lenke til kommentar

Runna nettopp spillet. Ble faktisk 19 timer og 30 minutter. Skal sies at jeg tok meg vel i overkant god tid gjennom hele regla.

Å bare for å få sagt det først som sist, sikkert blant topp 3 av de beste spillene jeg noen gang har spilt!

Naughty Dog, gi meg mer Joel og Ellie NÅ!!!!

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Holy hell!

Spiller det i kinoen :)

 

Omtrent 150kg med THX-7.2 surround system og 92" lerret.

Har stilt inn lyden slik at gunshots og slik er tilnærmet virkelighetsnære i lydstyrke mens prating og slikt er på normalt nivå som om jeg hadde pratet vanlig med dem på ordentlig.

 

Så når jeg labber inn i smug og en zombie plutselig blir agroa så skriker det så det skjærer i ørene omtrent, så ja. Mulig jeg er pingle, men hadde ikke sett på meg selv som normal om jeg ikke ble redd av akkurat de tingene med det oppsettet jeg kjører :D

 

 

Gief invite :D

Lenke til kommentar

Jeg er i grunn ganske sikker på at vi får mer Joel og Ellie. Kanskje ikke som hovedpersoner, men at vi i alle fall titter innom dem som bikarakterer i en eventuell oppfølger eller prequel. Håper personlig det. Selv om jeg følte historien deres ble avsluttet på en tilnærmet perfekt måte, hadde jeg absolutt ikke hatt noe imot å se dem igjen.

Lenke til kommentar

Siste spillet jeg spillte på PS3 var RDR og det er jo noen år siden nå. Så tenkte jeg skulle gi dette spillet en sjangse pga gode anmeldelser.

 

Har ikke sittet med en slik følelse siden orginale Half-Life. Ønsker jeg å se mer The Last Of Us? Helt klart! Men er litt redd for at de ikke skal greie å levere en slik prestasjon enda en gang.

 

Ganske enkelt, helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Har klart å komme meg opp til ca 50% complete nå (ta seg over brua i pittsburg) og må si at spillet byr på en veldig spennende atmosfære, liker handlingen/historien veldig god, noe mange nyere spill kanskje mangler. Hadde håpet at spillet var litt mer skummelt der de brukt mørke mye mer aktivt og at det var flere "zombier" enn runners, clickers og bloaters og at de kom i større antall fordi med de antallene du møter nå så er det egentlig ikke stort problem å ta alle ut om du bare er tålmodig. Liker ikke "superhørselen til Joel, kunne godt å vist hvor det kom lyder men man trengte ikke å få en full skisse av fienden.

 

Eneste negative jeg føler er som nevnt er at spillet blir kanskje litt for lett, fienden er ikke verdens smarteste, ok, har sett langt verre i andre spill så det er ikke helt negativt. MEN selv om fienden har superhørsel når det kommer til footsteps tross at du lett kan kvele en person RETT bak en annen uten at han hører/merker noenting, har de ikke akkurat super-syn, alle fiendene (mest menneskene) er ut som å ha en viewlimit på, ja la oss si 100meter. Dreper du en fiende som er 101 meter borte mens fienden ser rett mot deg så skjer det ingenting. Også liker jeg ikke spill der man må runde spillet en gang for å kunne spille på det vanskeligste graden, føler at slike spill ikke er spill man spiller igjennom 3-4 ganger egentlig om det ikke er alternative slutter osv.

 

Men, er jo 50% igjen av spiller så kanskje det blir bedre på disse punktene :)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Omfg...for ett auto-save system dette spillet gir meg til tider. Fy faen altså.

 

 

 

Når man skal knive David...jada spillet starter når han gå rett mot meg, og jeg sitter med en disk der. Blir sett med en gang og kødde skyter etter meg som en gal. Er jo helt panikk fra første sekund, var rett før det svartnet for meg her i sted. Og ikke faen om jeg greier å lure meg bak han heller. Tror kanskje dette må spillet videre i morra når jeg er ved mine fulle fem.

 

 

Måtte bare slå av konsollen av helsemessige årsaker..her har jeg jobbet 84 timers nattuke, døgner nå for å snu til dagtid i friuken...og så gir spillet meg dette :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...