Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullt fortjent sin 18-års grense selvsagt, men det var da ikke spesielt mye iforhold til normalen (om det sier mer om normalen enn noe annet, kan en jo diskutere). Dessuten er det jo bare de 3 samme dødsanimasjonene. Ikke slik som RE4 hvor Leon får hode kappet av, får syre over ansiktet slik at bare hodeskallen er igjen ugh :sick: ... og der blir ikke skjermen svart med en eneste gang heller.

Endret av g.i.r.l.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For et spill!!

 

Spilte først igjennom på normal, før jeg måtte kjøre på en runde til- på vanskelig! Det beste jeg har spilt noensinne, tror jeg, selv om sånt umulig kan sammenlignes!!

 

Får vel prøve meg på multiplayer nå..

 

Og hva mener de med "Fortsett nytt spill +"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva mener de med "Fortsett nytt spill +"?

 

Starte en ny runde med alle oppgraderingene du hadde da du fullførte første gang. Jeg tror du bare kan fortsette på samme vanskelighetsgrad da, men jeg er ikke helt sikker på akkurat det.

Lenke til kommentar

Fullførte akuratt, og er utrolig imponert. I utgangspunktet ikke en type spill jeg er voldsom fan av, men dette var virkelig bra. Særlig fra vinteren og utover synes jeg de spilte på veldig mange nye strenger, og særlig en av senene rett før sykehuset var utrolig uventet og gripende. Likte og at store partier var satt av til utforskning.

 

Vanskelig å si om det fortjener 10/10, men sammenlignet med hvor lista i dag ligger for å få 9/10 er det utvilsomt full pott for min del.

Lenke til kommentar

Starte en ny runde med alle oppgraderingene du hadde da du fullførte første gang. Jeg tror du bare kan fortsette på samme vanskelighetsgrad da, men jeg er ikke helt sikker på akkurat det.

 

Okey, takk for svar:)

 

 

Har aldri følt det sånn etter å ha spilt et spill. Jeg tenkter på det og har fortsatt lyst til å spille det, etter to hele runder, men jeg ser ikke helt vitsen. Man kan fort ødelegge en allerede fantastisk opplevelse!!

 

Men jeg gleder meg til å spille det igjen en gang- om en god stund! Hehe! Herregud, voksne mannen har blitt helt tulling;)

Endret av beverpower
Lenke til kommentar

Alle sier dette spillet er helt fantastisk, og det er jeg fullstendig enig i.

 

Men er det ingen som syntes det er skummelt?

 

 

I går var jeg på plassen der heisen faller ned når du skal klatre opp, og du må finne veien ut blant masse løpere nedi kloakken.

 

 

Var så utslitt etter all frykten og spenningen etter jeg hadde fullført nivået at jeg bare måtte slenge meg på sofaen og slappe av etterpå :D

 

EDIT: Digger for øvrig at spillet gir deg tips automatisk dersom du bruker lang nok tid på en plass for å finne ut av hva du skal gjøre. Hadde aldri funnet

generatoren

hvis ikke :p

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle sier dette spillet er helt fantastisk, og det er jeg fullstendig enig i.

 

Men er det ingen som syntes det er skummelt?

 

 

I går var jeg på plassen der heisen faller ned når du skal klatre opp, og du må finne veien ut blant masse løpere nedi kloakken.

 

 

Var så utslitt etter all frykten og spenningen etter jeg hadde fullført nivået at jeg bare måtte slenge meg på sofaen og slappe av etterpå :D

 

EDIT: Digger for øvrig at spillet gir deg tips automatisk dersom du bruker lang nok tid på en plass for å finne ut av hva du skal gjøre. Hadde aldri funnet

generatoren

hvis ikke :p

 

hahah pingle ass, du kjørte vel på med surround anlegg 5.1 lyd ?

Lenke til kommentar

Da fikk eg endeligt låne ein PS3 igår kveld. Likte spillet veldi godt. Kan nesten ikkje tro at dette er på 7 år gammel hardware.

 

Storyen var magisk bra, sitter også igjen med ein følelse av at det lett kan komme meir.

 

Litt skuffenende lenge, da eg hadde lest at varte rundt 17-18 timer, men med mye snikking og stealth så tok det bare 10 timer og 51 min. Detter er uansett mye lengre enn mangen av spille som kommer idag, fikk bare litt feil intrykk fra enkelte anmeldere.

 

Man må jo bare glede seg til å se ka Naughty dog får til på PS4.

Lenke til kommentar

Da fikk eg endeligt låne ein PS3 igår kveld. Likte spillet veldi godt. Kan nesten ikkje tro at dette er på 7 år gammel hardware.

 

 

Mye takket vere cell processor som alle sier er så dårlig.

 

Og du har ikke lov og ha bilde av Snake visst du ikke eier en Playstation.

JK.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Mye takket vere cell processor som alle sier er så dårlig.

 

Og du har ikke lov og ha bilde av Snake visst du ikke eier en Playstation.

JK.

 

Kjøpte PS3 bare for å spille MGS 4, så gav eg den til Nevøen min, med ein deal om at eg kan låne den når eg skal spille eksklusiver :p

Lenke til kommentar

Alle sier dette spillet er helt fantastisk, og det er jeg fullstendig enig i.

 

Men er det ingen som syntes det er skummelt?

 

 

I går var jeg på plassen der heisen faller ned når du skal klatre opp, og du må finne veien ut blant masse løpere nedi kloakken.

 

 

Var så utslitt etter all frykten og spenningen etter jeg hadde fullført nivået at jeg bare måtte slenge meg på sofaen og slappe av etterpå :D

 

EDIT: Digger for øvrig at spillet gir deg tips automatisk dersom du bruker lang nok tid på en plass for å finne ut av hva du skal gjøre. Hadde aldri funnet

generatoren

hvis ikke :p

 

Jeg er et sånt merkelig menske som sovner til de fleste skrekkfilmer. Skummelt vet jeg ikke, men det hadde en stemmning som jeg absolutt liker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...