Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Har unngått å lest i denne tråden de siste dagene, men er denne buggen med auto-save fikset? Kommet ny oppdatering? Fyrer det opp senere, så greit å vite hva som møter meg.

Den ble fiksa samme kveld som den oppstod, faktisk. Var bare en liten fix på serverne som autosavene blir lastet opp på som måtte til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på helheten.

 

Hvordan spill har blitt så casual. jeg snakker ikke om at Last Of Us er dårlig men hvordan slike spill ødelegger for framtiden, Masse kreative spill blir blåst bort på grunn av mektige bedrifter eier rett og slett markedet.

 

Heck firma som EA og Activison eier faktisk konsoller og, som Ubisoft sa til Wii U Selg mere og vi skal lage spill til dere.

 

Visst folk går med ideer til Publishers, så kan de finne på og tvinge skaperne til og dumme ned spillet ellers blir det ikke og selge.

 

Klatt3n, du trenger og spille litt mere varierte spill.

 

Mass effect, Dragon Age, Skyrim, Battlefield 3 er bare noen av de populære spillene som er dummet ned.

 

Kickstarter er et godt bevis på hvor lei eldre spillere er av nye spill.

Noen kan gi 5000 dollar bare for og få spille et spill hvor gameplay og taktikk gjelder.

Lenke til kommentar

Serverne? Så en kan spille offline for å unngå buggen, med eller uten patch?

Helt i begynnelsen når buggen oppstod var den første nødløsningen å koble PS3en fra nettet og deretter fortsette å spille, og så lagre manuelt i stedet for å lite på autosaves. Men den er totalt borte nå, og ikke noe å bry seg om.

 

Ellers syntes jeg Last of Us er noe av det mer kreative og vågende jeg har spilt i det siste. Det er kanskje ikke direkte nyskapende i form av gameplay, men som jeg sa tidligere så har spillet vanvittige baller og tør å ta noen valg med historien sin som få andre utviklere har gjort. Og du vet sannelig ikke noe om hvilke spill jeg spiller. At Last of Us er et spill som ødelegger for fremtidige spill må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Hvis du snakker om store blockbusters generelt (første jeg tenker på er selvfølgelig Call of Duty) kan jeg til nøds være enig, men det er sannelig ikke en diskusjon for dette emnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Verdt å kjøpe spillet? Blir spillet kjedelige i lengden? Har kun spilt bf3 og slike spill tidligere

 

Jeg tar som regel pause fra spill etter noen timer, men dette er faenmeg awesome. Spilte vel 5-7 timer i strekk på fredagen, og resten på lørdagen. Brukte resten av helgen på å glede meg til The Last of Us 2. Nesten lyst til å spille igjennom det igjen, kanskje på survival difficulty, men må spille mp for å trene på aimen min før det er aktuellt.

Lenke til kommentar

Jeg fullførte spillet på to dager. Startet på Uncharted 3 rett etterpå da PSN Plus-kunder fikk det gratis denne uken. U3 er et flott spill i seg selv, men må ærlig innrømme at The Last of Us virkelig tar alt et steg videre. Selv om dette er to ulike spill ift. setting og karaktertyper, så er det ingen tvil om at TLoU er hakket bedre på det meste. I mine øyne er Naughty Dog kongene av PS3 og TLoU er deres beste.

Lenke til kommentar

Jeg fullførte spillet på to dager. Startet på Uncharted 3 rett etterpå da PSN Plus-kunder fikk det gratis denne uken. U3 er et flott spill i seg selv, men må ærlig innrømme at The Last of Us virkelig tar alt et steg videre. Selv om dette er to ulike spill ift. setting og karaktertyper, så er det ingen tvil om at TLoU er hakket bedre på det meste. I mine øyne er Naughty Dog kongene av PS3 og TLoU er deres beste.

 

For min del er Last of US mitt favorittspill på PS3. Jeg elsket Uncharted, spesielt 2`ern. Men darn. Last of Us er en så god historie, og selv om gameplayet ikke er det mest revolusjonerende så er det allikevel bra nok.

 

Ellie og Joel er karakterer jeg virkelig brydde meg om. Og jeg håper at det blir noe mer med disse på PS4.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser på helheten.

 

Hvordan spill har blitt så casual. jeg snakker ikke om at Last Of Us er dårlig men hvordan slike spill ødelegger for framtiden, Masse kreative spill blir blåst bort på grunn av mektige bedrifter eier rett og slett markedet.

 

Heck firma som EA og Activison eier faktisk konsoller og, som Ubisoft sa til Wii U Selg mere og vi skal lage spill til dere.

 

Visst folk går med ideer til Publishers, så kan de finne på og tvinge skaperne til og dumme ned spillet ellers blir det ikke og selge.

 

Klatt3n, du trenger og spille litt mere varierte spill.

 

Mass effect, Dragon Age, Skyrim, Battlefield 3 er bare noen av de populære spillene som er dummet ned.

 

Kickstarter er et godt bevis på hvor lei eldre spillere er av nye spill.

Noen kan gi 5000 dollar bare for og få spille et spill hvor gameplay og taktikk gjelder.

 

 

Spar oss.

 

Ingen her er enig med deg og du dummer deg ut.

 

Lag en egen tråd der du kan sutre og være kynisk. La oss andre som elsker dette spillet og andre populære spill, diskutere rundt dem i fred fra sure oppstøt.

 

 

Til dere andre: Har nå møtt

Bill. Jævlig fet type, paranoid som faen :D

. Gleder meg til å se hva dette samspillet byr på etterhvert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsket Uncharted 3 og det er en av de råeste spillene du kan spille uansett plattform.

Men The Last of Us er faktisk enda bedre hehe. Mens i Uncharted 3 så kunne du skyte og herje en mot 20 soldater, så kan du absolutt ikke det på The Last of Us. Selv på Normal difficulty, får du et skudd så river det kraftig. Du har også utrolig lite ammo og må være sparsom med alt du finner.

 

Sjeldent å se et spill kombinere så utrolig bra gameplay med en fantastisk historie. Selv multiplayeren er helt fantastisk. Helt utrolig artig å kjøre stealth oppsett med pil og bue og jakte på andre spillere :D

Melee angrepene er rett og slett nydelige også. Tør nesten å påstå dette er det beste spillet jeg har spilt siste 5-6 årene ihvertfall. Kanskje mye lengre, kan ikke huske at det finnes noe bedre jeg har spilt enn dette.

 

Dette blir faktisk det første spillet jeg skal la dama få prøve i denne sjangeren, det er såpass voksent og seriøst at selv folk som ikke liker spill kan like dette.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Haha, for et søtt bilde.

 

Synes det er egentlig for få spill som bruker skuespillere, voice-acting og sånt på like bra måte som Last of Us, Uncharted, L.A. Noire, Beyond Two Souls o.s.v. Håper det blir mer av sånt i fremtiden, der produsentene av spillene også faktisk vil sikte for å lage spill som kan matche bra tv-serier og filmer i kvaliteten på historien. Ser jo at Last of Us er inspirert av The Walking Dead (comic`en i utgangspunktet), og de bruker noe klart inspirert der til min favoritt-bit i spillet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...