Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Noen dykk i backloggen.

Tiny Tina's Wonderland - En blanding av comic relief og skytespill I guess, og fungerer tålelig greit som det. Småmorsomt, uten at de prøver så hardt denne gangen. Ser forsåvidt fint ut også med variasjon på både fiender og brett. Greit som et heller mindless tidsfordriv. 4\6.

Halo Infinite kampanje - Halo og åpen verden er ikke den verste oppskriften, etteersom grunnmekanismene passer ypperlig for større slagmarker. Kunne godt ha variert litt mer på ting en gjør her, men når det kommer til spillbarhet er dette det beste Halo har levert frem til nå. Det er konstant hektisk og kampene blir aldri like, gripekroken passer ypperlig til å manøvrere seg vekk fra den sikre død. Mange heftige våpen og kjøretøy. Generelt pen grafikk, det jeg dog liker best er den tunge fysikken. Historien er helt ok, dessverre noen heller repeterende oppdrag, som Halo pleier å diske opp. 5\6. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt litt cliffs over dover blitz vr beta og tie fighter total conversion er jeg tilbake i DCS.

Denne gangen i gode gamle F14,  jeg flyr mot en MiG31 som har hvert mye i media i det siste. I teorien har dette flyet missiler og radar som lar den skyte på fly fra over 390km. 

Med min AIM-54 har jeg en teoretisk rekkevidde på 180km. Så det blir lange distanser. 

Jeg må også bruke god kvalitets nattkikkert fra 80 tallet. Det lar meg se fjellene. Så jeg ikke sier kabom.

Men jeg ser ikke en dritt i cockpiten. Og F14 har ikke fart og høyde på HUDen. Så jeg må velge mellom å se fjell og hav eller fart og høyde.

 

 

Lenke til kommentar

Ikke nok med at Jedi: Survivor kræsjer én gang i timen, i går fikk jeg til og med en blue screen!

Fantastisk spill, men faen for en PC-port. Dårligste jeg noensinne har spilt. Jeg er alltid en av de som aldri merker noe til sånt. "Skjer aldri meg", liksom. Denne gangen var jeg uheldig.

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (1 time siden):

Ikke nok med at Jedi: Survivor kræsjer én gang i timen, i går fikk jeg til og med en blue screen!

Fantastisk spill, men faen for en PC-port. Dårligste jeg noensinne har spilt. Jeg er alltid en av de som aldri merker noe til sånt. "Skjer aldri meg", liksom. Denne gangen var jeg uheldig.

Jeg opplevde faktisk kræsj i det selv på onsdag, fikk opp en unreal engine crash sak hvor jeg kunne sende inn rapporten til utvikleren. Ikke sett det noensinne før tror jeg. 

Lenke til kommentar
Skurupu skrev (11 timer siden):

Ikke nok med at Jedi: Survivor kræsjer én gang i timen, i går fikk jeg til og med en blue screen!

Fantastisk spill, men faen for en PC-port. Dårligste jeg noensinne har spilt. Jeg er alltid en av de som aldri merker noe til sånt. "Skjer aldri meg", liksom. Denne gangen var jeg uheldig.

For å mimre litt tilbake i tid så var også porten til Force Unleashed på PC så dårlig at jeg kjøpte heller spillet på PS3.

Så ikke første gang de gjør en brøler. 

Spiller forøvrig Darksiders 2 deathinitive edition.

Ca 10-12 timer inn å storkoser meg med spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fikk litt nostalgifakter og lastet ned/kjøpte disse spillene på Steam idag:
 

  • Beneath a steel sky
  • Simon the scorerer (gamle versjonen)
  • Leisure suite Larry (gamle versjonen)
  • Settlers 3


Så da blir det å spille litt på disse en stund.

Lyst på Baldurs Gate 2, men avventer litt.

 

Ps4'en og spill ligger litt brakk for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Startet nettopp på Sea of Stars.
Er desverre ikke på GoG, så jeg fant meg en cracket Steam-utgave.

Bestemte meg for at jeg hadde spillt nok CrossCode for en stund, så var på jakt etter noe i samme sjanger og grafikk, og som også minner meg om de gode, gamle Breath of Fire 2 (SNES)-dagene ❤️
Har ingen forhold til Chrono Trigger (utover å ha sett en hel playthrough), som jeg ser Sea of Stars omtales flere steder som en spirituell oppfølger til.

Tror jeg fortsatt bare er i introen av spillet, så kan ikke si så mye om det ennå...men av det jeg har sett sålangt, så tror jeg det kommer til å være et bra spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hades - Synes ikke det starte helt på nytt opplegget har vært så fristende egentlig, men ga heldigivs dette en sjanse. Her var nok variasjon mellom forsøkene til at det aldri ble kjedelig, snarere tvert imot, klarte meg således gjennom etter rundt 40 forsøk og har tenkt å returnere for mer. Stilig estetikk, bra dialog, gjennomført stemmeskuespill, massevis av ting å teste ut og så videre. 6\6.

GRIS - Veldig artsy på riktig måte, ikke voldsomt komplisert, avslappende og heller meditativt, føles nesten som en vandrer gjennom en kunstverk. Alt i alt en flott opplevelse. 5\6.

Indivisible - Enda et spill som kan flekse med elegant og innbydende estetikk, basic men god nok historie, sjarmerende karakterer, kampsystemet er greit nok. Et bra spill totalt men noe frusterende platformingmekansime trekker ned. 4\6.

Skate City - Et norsk 2D skateboardspill av alle ting, bokstavelig talt for tregt i starten men blir langt mer givende når en får oppgradert ferdigheter som fart og kan faktisk ta ollies og andre triks over og ned ting. Grafiken er enkel, men etterhvert som styringa sitter så er det gøy for penga. Med kun tre lokasjoner er det noe kortvarig, dog at de tok med Oslo er jo et pluss. Endelig kan jeg ta en treflip ned den hersens rådhustrappa. Om en er fan av slikt kan det anbefales. 4\6.

 

 

Lenke til kommentar
On 4.9.2023 at 1:35 AM, Skurupu said:

Ferdig med Baldur's Gate 3 etter over 160 timer spilt. Har nå begynt på en ny gjennomspilling av Sekiro.

Kjøper kanskje Star Field. Ikke helt sikker enda.

Ferdig med Sekiro. Spilte helt til NG+4 og alle trophies.

Kjøpte Star Field, spilte et par timer, og refundet. Kom plutselig på at dette var et Bethesda-spill. Minnet meg alt for mye om Elder Scrolls og Fallout. Det føltes så gammeldags. Likte ikke hvordan man hoppet fra planet til planet for utforsking. Det fikk verden til å føles veldig lukket, paradoksalt nok.

Vurdere å bruke pengene mine på Lies of P i steden.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...