Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, GrinderX9 said:

Last of us remaken på pc. Til tross for kritiken det har fått så kjører spillet fint hos meg, koser meg kjempe masse 😊

Jeg har veldig lyst til å spille det, men det kræsja før jeg fikk forlatt huset, så det blir å vente på noen patches. Hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar
Thor. skrev (11 timer siden):

Jeg har veldig lyst til å spille det, men det kræsja før jeg fikk forlatt huset, så det blir å vente på noen patches. Hvilket skjermkort har du?

Jeg har rtx 3070. Men spillet er sjukt krevende på CPU også. Jeg kan desverre ikke så mye om slikt lenger, men jeg har en AMD Ryzen 7, 5800 som skal være ganske bra. 

Det har nå kommet 3 patcher så langt, som alle har vært med på å forbedre ytelsen hos mange. I tillegg har man funnet ut at kræsjene mange opplever har med Nvidea driver å gjøre, Nvidea har sluppet en beta driver som fikser kræsjene i Last of us (for de som hadde kræsj relatert til drivere, som var ganske mange men ikke alle)

Selv har jeg opplevd 3 kræsj på 8 timers spilling. 2 av de var i løpet av den første halvtimen.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Tales of Arise, det første Tales-spillet og ikke minst den første JRPG jeg noensinne har fullført. Stort sett en god opplevelse, dessverre noe langdrygt og repeterende mot slutten, hadde vært bedre om de faktisk kuttet 1\3 av innholdet. På en annen side er det viselt vakkert, artig kampsystem, tidvis bra historie og mye sjarm. Gir en sterk 8\10 ettersom det også var 100% bugfritt og hadde en manuell lagring som har vært et stort savn i andre JRPGs jeg har prøvd. 

Lenke til kommentar

Har faktisk fisket fram et gammel OGXbox spill, nemlig Black fra Criterion Games (FPS). Spiller det på Xbox One X som det er pusset opp til og det fungerer overraskende bra etter alle disse årene. Husker Criterion gjorde noen sprell for å forbedre lyden på PS2 via å mate differansen fra originallyden og lydchippen via "CPU". Disse folkene visste å utnytte hardware for å lage en et best mulig spill.

 

Lenke til kommentar

Descenders. Prøvde det pga en quest i Game Pass og så har jeg bare fortsatt å spille det. Ganske vanedannende! Føles nesten som Trials i 3D. Er også innom Spelunky 2 og Forza Horizon 5 med jevne mellomrom.

Ellers ble jeg nylig ferdig med Resident Evil 4 remaken. Skal spille NG+ der etter hvert, men jeg lar det ligge litt før jeg plukker det opp igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller også Jedi: Survivor. Sliter med performance, ja. Det ser ikke alltid så pent ut, og FPS dropper fra 80 til 40 ganske ofte. Har også hatt flere kræsjer. Den første patchen fikset både kræsjene jeg opplevde (til nå), og gjorde at jeg fikk en god del flere frames, men det er fortsatt alt for dårlig.

Liker spillet godt, men har ikke spilt mer enn 4-5 timer. Det første spillet var dritbra, og dette ser ut som mer av det samme, pluss litt til, akuratt som en god oppfølger skal være.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ny beta patch til Cliffs over Dover blitz VR/visual update beta. 

De har nå lagt til en interface der du kan kontrollere de nye vær effektene, som vind, tåke, dis, skytykkelse osv osv.

Så nå har jeg forsatt min Cliffs over Dover kampanje, første skarpe oppdrag med Spitfire etter å ha blitt overført til en spitfire skvadron fra en Hurricane skvadron

Jeg ender opp med å skyte ned 2 Me109s og skade to He111 bombefly. Det har tatt 10 oppdrag men er endelig et flyveress, det er mye vanskligere å få skutt ned fly i dette spillet mot DCS og spesielt sammenlignet med IL2
 

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...