Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 hours ago, Sjørøver said:

Er det noen sammenheng i historien mellom 1, 2 og 3?

De to første er en lang sammenhengende historie. Handlingen til nummer 3 er satt over 120 år senere, og henger ikke noe særlig sammen med de to første. Men det er selvsagt felles lore, og det er mange karakterer fra de første spillene som dukker opp igjen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
SubstansPrime skrev (31 minutter siden):

Dark Souls remastered, herlig spill. Før det har jeg gjort unna DS3, DS2, Sekiro, Elden Ring, Bloodborne.

Ooof. Vanskelige spill det der, ga DS3 opp altfor tidlig husker jeg 😂 Må prøve det og Elden Ring igjen etterhvert. 

Lenke til kommentar

Dirt 4, Oblivion, Skyrim AE, The Elder Scrolls Online, The Sims 4 og litt Freelancer :)

Spilte litt Skull & Bones i litt over 5 timer. Var ikke et spill som var for meg. Ihvertfall ikke et "AAAA" spill, nærmere kun "A" eller "AA" mener nå jeg. :)

Endret av Laserbeam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laserbeam skrev (18 timer siden):

Spiller mobilspill selv litt innimellom. Blant annet Hill Climb Racing (den første), Rush Rally 3, med tilkoplet Xbox Series kontroller (med mobilen festet på toppen), og litt Game Dev Story (den fra Kairosoft). :)

Driver å tester AFK Journey, har gått med noen timer nå.. 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Av diverse rollespill så går det i Starfield, Oblivion og Skyrim SE igjen.
Av andre type spill så er det: litt Dyson Sphere Program, DiRT 4, Need for Speed: Shift, Gran Turismo 2 (på Duckstation), Civilization VI og Euro Truck Simulator 2. :) 
 

Endret av Laserbeam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...