Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Kjøpte meg en Wii U fredag som var. Ladet opp tablet-kontrolleren og oppdaterte systemet, kjøpte et par spill.

 

Lørdag så brukte jeg konsollen i 5 minutter, slo av systemet på vanlig vis og en halvtime senere skulle jeg slå på igjen. Tablet forble svart. Prøvde mye forskjellig og etter mye fikling med å ta ut batteri, sette inn igjen og trykking på på knapp og sync så fant jeg ut at TV knappen fikk liv i saken. (Tablet hadde fult batteri når jeg sjekket etterpå)

 

Nå i dag etter en normal arbeidsdag skulle jeg slå på systemet igjen. Problemet er nå tilbake, og TV knappen er ikke i stand til å redde meg.

 

Det som skjer er at dersom jeg tar ut batteriet i ca 10 sekunder, setter det inn igjen og trykker inn power knappen på kontroller så lyser LED blått i et sekund også fader den til svart. Den har ladet hele natten og skal ha rikelig med kraft i batteriet.

 

Kan også soft resette ved å holde power knapp nede i 5 sekunder også trykke den inn som vanlig men da skjer nøyaktig det samme som over.

 

Er det flere som har opplevd dette her? Regner med å måtte sende den i retur.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har peiling på når nettbutikkene får inn Super Smash Bros ink GameCube adapter igjen? Det er helt utsolgt samme hvilken nettbutikk man sjekker.. :-P

 

Hørt det skal komme standalone adaptere tidlig neste år i det minste.
Tusen takk for svar. Håper på det. Gledet meg lenge til dette.
Lenke til kommentar

 

 

Vurderte B2 vs Smash Bros men safet og kjøpte B2..tviler på smash bros har så lang levetid som singleplayer spill. Og iflg US spillere er online veldig laggy så ganske udugelig.

Har hatt spillet i noen dager nå og online er laggfritt for meg :)
Er fortsatt et lite delay der som ikke er tilstede offline, som for min del gjør raske spillere umulig å bruke effektivt online. Jo, spillet sliter med lag, pga at hver spiller i matchen må ha bra nett. Om en ikke har det, så lagger alle.
Lenke til kommentar

Hei. Kjøpte meg en Wii U fredag som var. Ladet opp tablet-kontrolleren og oppdaterte systemet, kjøpte et par spill.

 

Lørdag så brukte jeg konsollen i 5 minutter, slo av systemet på vanlig vis og en halvtime senere skulle jeg slå på igjen. Tablet forble svart. Prøvde mye forskjellig og etter mye fikling med å ta ut batteri, sette inn igjen og trykking på på knapp og sync så fant jeg ut at TV knappen fikk liv i saken. (Tablet hadde fult batteri når jeg sjekket etterpå)

 

Nå i dag etter en normal arbeidsdag skulle jeg slå på systemet igjen. Problemet er nå tilbake, og TV knappen er ikke i stand til å redde meg.

 

Det som skjer er at dersom jeg tar ut batteriet i ca 10 sekunder, setter det inn igjen og trykker inn power knappen på kontroller så lyser LED blått i et sekund også fader den til svart. Den har ladet hele natten og skal ha rikelig med kraft i batteriet.

 

Kan også soft resette ved å holde power knapp nede i 5 sekunder også trykke den inn som vanlig men da skjer nøyaktig det samme som over.

 

Er det flere som har opplevd dette her? Regner med å måtte sende den i retur.

Aldri opplevd. Send inn ;)
Lenke til kommentar

Litt teit at de ikke har samme utvalget som Wii VC hvertfall, men har lest det er pga rettigheter. Rart de ikke kan legge ut spill fra sine egne konsoller da, annet enn GBA, NES og SNES.

 

For min del er det null problem, da jeg har Wii og WiiU stående ved siden av hverandre og begge er koblet i TV'n.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Selv uten kjæreste tror jeg man klarer seg best uten å ha brukt tusentalls kroner på Skylanders og lignende konsepter som kun er laget for å melke troskyldige barn.

Skjønner du prøver å fiske her, men du glemmer at de aller, aller fleste som klager over skylanders ikke har prøvd det engang. Du er neppe et unntak. Og for den saks skyld, hvorfor disses Skylanders, mens Pokemon roses opp i skyene? Du har vel ikke glemt at Pokemon ble laget utelukkende for å melke troskyldige barn? Hvorfor tror du ellers det er flere hundre pokemons, slagordet er "gotta catch 'em all", de selger fysiske pokemon-leker (gotta catch 'em all, alright...) og det er både filmer og tv-serier med Pokemon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...