Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt i samme båt som Bytex, syns de var for treige og for lite utfordrende til at det var spesielt gøy i forhold til resten av spillet.

 

 

Moro er helt klart subjektivt. Er derfor det er sjelden jeg gidder komme innom denne tråden. Jeg liker andre spill enn Mario og Zelda, og våger til og med å innrømme at jeg spiller mye mer på 3DS enn Wii U. Folk som meg har fint lite i denne tråden å gjøre. ;)

 

 

Når halvparten av det du skriver her handler om nettopp det der eller om hvor lite "nintendo mainstream" du er, så er det vel ikke så rart du føler det slik? :tease: /s

Endret av Knut Knudsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Captain Toad er garantert kjøp for meg når det kommer ut her i hvert fall. Elska de banene i Mario spillet!

Vurderte det en stund selv, spesielt siden de kom med amiibo samtidig. Jeg tenkte logisk nok at det kunne bli som i Skylanders, så du kan kjøpe Samus Aran amiibo og spille med henne, sette på Link og spille med ham, osv. Men alt jeg har sett av amiibo-støtte så langt suger hesteballer. Spesielt kjipt er det jo at Nintendo vanligvis bruker å være svært kreative, og så klarer de ikke engang noe så simplet som å gi oss en grunn til å bruke amiiboer? :(

Lenke til kommentar

Konsept som Skylanders og lignende der du må kjøpe leker for å komme videre i spillet er utrolig kyniske og spiller på barns naivitet. Jeg er overbevist om at jeg ville blitt helt solgt om jeg var barn i dag selv. Jeg lurer på hvor mange familiekonflikter som har oppstått fordi barna "bare må ha" en eller annen figur for å komme seg videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Møte på Nintendo HQ

 

"Jeg så noen sånne Disney Infinity figurer i butikken i sted"

"Jeg har hørt om disse Skylanders også"

"OK, vi må også ha sånne! Vi trenger ikke noe spill, folk kjøper skiten bare Mario er med"

 

"KAMPAI!"

 

Dere som stormkjøper slikt, har dere ikke nok spillrelatert rot fra før? :p Får dere aksept fra kone/kjæreste eller har dere dedikert "gutterom" ? Alternativet er vel at en er enslig atm. og da er det jo fri bane :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg har eget "nerderom" der har jeg flere bokhyller med bøker så jeg kaller det like ofte for bibloteket mitt. Men oppe på de bokhyllene har jeg utstilt diverse statuer av Zelda Metroid Prime og Marvel pluss diverse annet, men det erjo sånnt jeg liker så hvorfor skal jeg ikke få ha det.

 

Jeg er gift og har sagt til kona at hun gjerne kan kjøpe Amiibo figurer til meg til jul, noe jeg regner med å få. Ifjor fikk jeg 3ds XL Zelda utgaven, og året før der igjen så fikk jeg pro kontroller til WiiU.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Riktig!

 

Etter at jeg flyttet inn i hus fikk jeg en egen liten loftstue for all musikken og anlegget mitt, på sikt må nok en ny TV og konsollene opp der også. Men da må jeg finne ett godt egnet bord/benk som kan huse både anlegg,TV og konsoller.

 

Så da blir nok madammen fornøyd tenker jeg :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er ganske heldig med at kona liker gaming vel så mye som meg. Mistenker at hun faktisk spiller mere en meg. Så WiiU og Ps4 står nede på stua mens Gaming pcn står oppkoblet på nerdestua mi.

 

Har begynt å se på og planlegge å bygge hus om noen år og da er det brei enighet om at vi skal ha en ekstra stue for diverse nerde ting for meg og for hennes musikk instrumenter.

 

Ekstra soverom for gjeste å sånt, hvem trenger vel det :wee:

Endret av kero79
Lenke til kommentar

 

Møte på Nintendo HQ

 

"Jeg så noen sånne Disney Infinity figurer i butikken i sted"

"Jeg har hørt om disse Skylanders også"

"OK, vi må også ha sånne! Vi trenger ikke noe spill, folk kjøper skiten bare Mario er med"

 

"KAMPAI!"

 

Dere som stormkjøper slikt, har dere ikke nok spillrelatert rot fra før? :p Får dere aksept fra kone/kjæreste eller har dere dedikert "gutterom" ? Alternativet er vel at en er enslig atm. og da er det jo fri bane :xmas:

Det er bare å finne en dame som er like spillavhengig som deg selv. Burde strengt tatt ikke være så vanskelig i dag. ;)

Lenke til kommentar

Tja, så vanskelig er det da ikke? Alle kjenner vel noen damer som liker å spille, og da er halve jobben gjort. :) Ellers er det jo svært mange som sitter på gjerdet, uten helt å "våge" å spille selv. For å sette det litt på spissen kan nok de fleste "trenes opp" til å like spill. Det kommer mest ann på hvilke type spill det er snakk om (la hun bestemme, ikke du selv), og vær aktiv med å spill sammen med henne. Om dere konkurrerer i noe i et spill bør hun få vinne, ellers blir det fort kjedelig. amiiboer, Skylanders og Disney Infinity kan også være et bra utgangspunkt. Disse kan fint settes til pynt også, så det er ikke bare spill det er snakk om. :)

 

Tross alt er det gjort flere undersøkelser som viser at ca halvparten av folk som spiller er damer, og den gjennomsnittslige spilleren er litt over 30 år. Så i teorien burde det ikke være så vanskelig å finne en dame som spiller. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...