Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Konkret diskusjon rundt innhold i trailere bør tas i spoiler. Dette fordi noen ikke ser på trailere for å unngå å bli spoilet. Traileren viser faktisk en del. Samtidig bør man være åpen for at man kan diskutere trailere, siden det er begrenset til hvor aktiv denne tråden er på denne tiden av året før ny sesong. Alternativet er å opprette egen tråd for diskusjon rundt trailerne og annet som kommer frem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har forstått så er dette ikke lenger en problemstilling siden serien har gått fra bøkene. I følge samboeren min er siste scene i forrige sesong også avslutningen på den siste boka, som jeg ikke har lest (ferdig).

Det er forsåvidt riktig, men det er også utelatt tonnevis med innhold som kan komme senere i serien. La oss si at A er i live i serien og død i boka. Det betyr jo ikke at A ikke vil dø på nøyaktig samme måte i serien, det kan bare skje seinere. Det blir med andre ord en spoiler å si hvordan A dør.

Lenke til kommentar

Har kruset igjennom sesong 5 igjen nå, er virkelig klar for avspark sesong 6 :)

 

Skulle nesten fått gjort det selv. Eller funnet en "recap" av noe slag på nettet. Samboeren blir stadig forvirret over navn og hvem som hører til hvem og hvem sloss mot hvem. Om jeg er smart og får henne til å se noe slikt først, så kanskje jeg slipper å måtte forklare så mye underveis :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...