Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

"Winds of Winter" vil ikke være ferdig før den kommende sesongen av GoT starter :(

 

 

The last post from the Lost Post, and the one you've all been waiting for. 

 
Back when this was one long long long post, before Live Journal sent it to the cornfield, I mentioned opening with Dickens' line, "It was the best of times, it was the worst of times." So it was for me in 2015. I've spent much of the day recreating (in Cliff's Note summaries) my own personal "best of times" from the previous year, all the wonderful things that went down for me in 2015, the awards and the publications and the bestseller lists, the cons and the parties, the travel, all the exciting new projects underway at HBO and right here down the street in Santa Fe. But inevitably that brings me to my own personal "worst of times," and that is considerably less fun to blog about, so do forgive my reluctance to do so.
 
You wanted an update. Here's the update. You won't like it. 

http://grrm.livejournal.com/465247.html

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Dæven den traileren gjorde meg enda mer hyped! Blir nok en bra sesong dette :D

 

 

Bran som står der med White Walker king var awesome, gleder meg til å se hva det dreier seg om, ellers så det ut som det var mye gøy i vente!

 

reagerte på den jeg også. Men så kom jeg til å tenke på at bran ikke kan stå oppreist, og at dette muligens er en drøm eller noe?

Når han først traff den gamle mannen under det store treet, sa han til bran at han ikke kan lære ham å gå, men å fly.

Uansett utrolig spent :D

 

Lenke til kommentar

 

Dæven den traileren gjorde meg enda mer hyped! Blir nok en bra sesong dette :D

 

 

Bran som står der med White Walker king var awesome, gleder meg til å se hva det dreier seg om, ellers så det ut som det var mye gøy i vente!

 

reagerte på den jeg også. Men så kom jeg til å tenke på at bran ikke kan stå oppreist, og at dette muligens er en drøm eller noe?

Når han først traff den gamle mannen under det store treet, sa han til bran at han ikke kan lære ham å gå, men å fly.

Uansett utrolig spent :D

 

 

hehe ja regner med det er noe warging eller lignende, mulig han kan kontrollere white walkers? :O

 

Lenke til kommentar

 

 

Dæven den traileren gjorde meg enda mer hyped! Blir nok en bra sesong dette :D

 

 

Bran som står der med White Walker king var awesome, gleder meg til å se hva det dreier seg om, ellers så det ut som det var mye gøy i vente!

 

reagerte på den jeg også. Men så kom jeg til å tenke på at bran ikke kan stå oppreist, og at dette muligens er en drøm eller noe?

Når han først traff den gamle mannen under det store treet, sa han til bran at han ikke kan lære ham å gå, men å fly.

Uansett utrolig spent :D

 

hehe ja regner med det er noe warging eller lignende, mulig han kan kontrollere white walkers? :O

king of the north

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Dæven den traileren gjorde meg enda mer hyped! Blir nok en bra sesong dette :D

 

 

Bran som står der med White Walker king var awesome, gleder meg til å se hva det dreier seg om, ellers så det ut som det var mye gøy i vente!

 

reagerte på den jeg også. Men så kom jeg til å tenke på at bran ikke kan stå oppreist, og at dette muligens er en drøm eller noe?

Når han først traff den gamle mannen under det store treet, sa han til bran at han ikke kan lære ham å gå, men å fly.

Uansett utrolig spent :D

hehe ja regner med det er noe warging eller lignende, mulig han kan kontrollere white walkers? :O

king of the north

 

mye spoiler tags her :D men ja enig ^^ 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...