Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Syns det er deilig at serien har tatt igjen bøkene, nå er det faktisk trygt å være på nettet igjen.  

Selvfølgelig en sjanse for at noe som har skjedd i bøkene enda ikke har skjedd i serien, men det gjør likevel ikke så mye.

Fantastisk å kunne lese seg opp på karakterer på div. wiki sider, uten å nødvendigvis spoile en halv sesong.

Veldig enige, synes det er utrolig mye fet å lese om karakterene og universet. Bare vær litt obs på spoiler for Greyjoys familien ettersom det er  mye som trolig kommer i neste sesong. 

 

 

 

Syns det er deilig at serien har tatt igjen bøkene, nå er det faktisk trygt å være på nettet igjen.  

Selvfølgelig en sjanse for at noe som har skjedd i bøkene enda ikke har skjedd i serien, men det gjør likevel ikke så mye.

Fantastisk å kunne lese seg opp på karakterer på div. wiki sider, uten å nødvendigvis spoile en halv sesong.

Godt poeng. Husker bare mens sesong 4 drev på, så skulle jeg for første gang prøve å spille MMO med en venn og noe av det første en bruker ropte høyt inne på spillet var: "THE MOUNTAIN SQUASHES OBERYN'S HEAD IN THE TRIAL BY COMBAT IN THE BOOKS!"

 

EDIT: skriveleifer

 

Rofl 

 

 

The seven kingdoms må vel være svakere enn det noensinne har vært siden samlingen? Boltons: svakt grep rundt The North, lite tillit, svært dårlig likt av de mindre husene i regionen og ikke har nok ikke det beste rykte hos  de andre storhusene (særlig Arryn). Arryn: Kan ikke se for meg at Littlefinger står veldig sterkt blant de mindre husene.  Lannister, Tyells, Martells hater hverandre, alle tre virker på kanten til krig. Freys er dårlig likt i The Riverlands, klarer tydeligvis ikke å oppretteholde orden. Baratheon er så og si ikke - eksisterende lengre (bare gjennom en falsk konge). 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Telltale-spillet er bra. Selv om det ikke begynner å skje stort etter den første episoden i episode 3 og 4, så er det gøy å komme over karakterer fra serien i ny og ne. House Forrester-sagaen overgår Stark-historien i serien/bøkene synes jeg. Spennende å se hvordan denne familien som har familiemedlemmer og allierte rundt om i hele Westeros bli hersjet med av både Ramsey og Forrester`s sine store rivaler Whitehills.. 

Lenke til kommentar

Litt info om neste sesong:

 

 

Jeremy PodeswaMark Mylod and Miguel Sapochnik will return to direct the sixth season, along with Daniel Sackheim and Jack Bender. Each director will direct two consecutive episodes – Podeswa will direct the first and second episodes, Sackheim the third and fourth, Bender the fifth and sixth, Mylod the seventh and eight, and Sapochnik the ninth and tenth. Like the fifth season, author George R. R. Martin, who had written one episode for each of the first four seasons, will not write an episode for the sixth season as he is working to finish writing the sixth novel of the series

 

Lenke til kommentar

En ting som jeg innså når jeg så gjennom GoT Comic-Con var...
Karakterene som er igjen nå er helt ok, men... det er virkelig ingen igjen i live som jeg heier på eller liker noe særlig mer enn at jeg ville sagt "oi" hvis personen ble drept i neste sesong. Ned, Robb, The Hound, Oberyn, Jon og gamle Jamie Lannister (han kjeder meg noe jævlig nå) er alle karakterer som er borte vekk og som definerte serien for meg. Nå føles det nesten som at sesong 6 kommer til å bli en spin-off serie.

Ganske kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...