Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en formening hva en drøyt 1 år gammel svart S2 kan selges for? Er noen små skrammer etc i rammen rundt, mens skjermen er tilnærmet strøken.

Man får altså en SGS 2 Plus (som jeg anser som bedre enn SGS 2) til ca. kr. 2000,-, da er rundt 500,- realistisk for en brukt SGS 2. Slenger du med et minnekort på 64bg kan du jo øke prisen tilsvarende prisen på et slikt kort.

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ofte to klokker på låseskjermen? En som det står roaming på, og den andre mener jeg det står hjem på.

Innstillinger ---> Skjermlås ---> Skjermlåsalternativer ---> Dobbel klokke (av/på)

 

S2en min zoomer hele tiden inn automatisk når jeg tar "selfie" bilder på snapchat. Noen som vet hva som kan være grunnen? Skjer ikke med det vanlige kameraet. Har prøvd å reinstallere, men problemet forble.

Det skjer med min også, men det skjedde etter at jeg oppdaterte til nyeste oppdateringen av Snapchat. Så det er nok Snapchat som er synderen. Vet ikke om det skal være sånn eller om det er en bug.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg ofte to klokker på låseskjermen? En som det står roaming på, og den andre mener jeg det står hjem på.

Fordi du trolig har et tele2 eller network norway simkort. Følg anbefalingen til ArneBelinda2 over. Du kan også slå det av roamingsiden på startskjermen via Innstillinger > Skjerm > Venneside > Roamingside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et problem med min Samsung Galaxy S2. Det startet med at den gikk utroligt fort tom for strøm men nå starter den ikke i det hele tatt! Har prøvd og tatt inn og ut batteriet, hatt den på ladning, men den vil forsatt ikke starte. Tror det har noe med batteriet og gjøre. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Har ikke hatt telefonen i et år engang...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har et problem med min Samsung Galaxy S2. Det startet med at den gikk utroligt fort tom for strøm men nå starter den ikke i det hele tatt! Har prøvd og tatt inn og ut batteriet, hatt den på ladning, men den vil forsatt ikke starte. Tror det har noe med batteriet og gjøre. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Har ikke hatt telefonen i et år engang...

Har du prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...