Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sinnsykt lyst på denne telefonen! Problemet er bare at jeg er usikker på om det er en stor nok oppgradering fra min 1 år gamle Htc Desire. Må si at dual-core og Super Amoled+ display frister, i tillegg til 4,3 tommer seff. Så har de jo i tillegg boostet opp batteriet litt. Hmm, vente et år til på quad-core eller kjøpe i sommer...?

Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst på denne telefonen! Problemet er bare at jeg er usikker på om det er en stor nok oppgradering fra min 1 år gamle Htc Desire. Må si at dual-core og Super Amoled+ display frister, i tillegg til 4,3 tommer seff. Så har de jo i tillegg boostet opp batteriet litt. Hmm, vente et år til på quad-core eller kjøpe i sommer...?

Jeg har også HTC Desire nå og har tenkt å kjøpe denne.

vil si at det er en stor oppgradering fra desire.

Mye mer interminne, mer RAM, mye bedre skjerm, større skjerm, tokjerne prossesor, touchwiz - htc sense kommer an på hva du liker, 1080p filming og en del andre ting jeg ikke husker.

Lenke til kommentar

Synes det er litt kjipt at den mangler HDMI, men kanskje det var på godt? :hmm:

Det er HDMI på den, den er integrert i micro usb utgangen

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_High-definition_Link

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZtwTcnR0hqA

 

 

Men..Er det noen som vet hvor man får tak i denne kabelen eller overgangen som gjør at man kan lade mens man ser film?

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Har siklet lenge på LG Optimus 2X da jeg tenkte den skulle komme allerede tidlig i februar, mens Samsung Galaxy S2 så ut til å la seg vente på. Men nå ser det jammen ut til at Samsung har fått fortgang i ting, og akkurat nå syns jeg faktisk denne telefonen ser mer spennende ut enn 2X, til tross for mangel på Tegra 2-prosessor. Skjermen (både størrelsen og Super-AMOLED Plus) er dog i Samsungs favør. Er på tide å skifte ut min Motorola Milestone, men hvordan skal jeg overleve uten mitt fysiske tastatur? :p

 

Sikler også etter HP Pre 3, men den kommer vel tidligst i sommer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...