Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Engangskopper i plast som sitter så fast i hverandre at man må knuse en av dem for å få løs den andre.

Glass som sitter så fast i hverandre at man gir opp og drikker av to i gangen (jeg tror dette handler om veldig varme industri-oppvaskmaskiner som varmer dem veldig opp, og så blir de stablet før de har fått krympet?)

-k

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en tar kontakt på en Finn annonse bare for å lage tull og usakligheter. Heldigvis bare andre gang på over 10 år jeg har opplevd slikt på Finn. Personen viste interesse for en vare og det ble umulig å holde dialog. Kom rare kommentarer om svindel og rare påstander. 

Blokkerte bruker og håper personen ikke tar kontakt på mitt nummer som ble gitt til personen 4 ganger. Ønsket til slutt ikke å selge varen til en som oppfører seg bak mål. Var ikke mulig å få en dialog heller. Er vel ikke lov å legge ut Finn navn her... 

Noen har fritidsproblemer, jeg bet på. Ønsker å være saklig og ryddig. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Denne trenden med å kontakte pressen for alt mulig dilldall. Her er en sak om en kar som fant en larve i en blomkål, og fikk helt sjokk, stakkars. Klager til butikken og klager til produsenten, syt og tut. Larve, da gitt! I en blomkål! Vi må tenne et lys for denne figuren, det kan ikke ha vært lett å komme ut for noe sånt. 

Neste uke skal vi vel høre om stakkars lille pike som fant et bein i en fisk, og fikk varige skader på sjela etter den traumatiske opplevelsen.

Disse folka skulle hatt verge. Dønn seriøst.

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (11 timer siden):

Denne trenden med å kontakte pressen for alt mulig dilldall.

Minner meg litt om sånne "nå vil de/hen/familien advare andre"  saker der det det advares mot ofte er så jævla opplagt at det trenger ingen advarsel. 

F.eks, foreldrene ga barna full tilgang til kredittkort og et pay to win/lootbox mobilspill, barna bruker noen titalls tusen, nå vil de advare andre, no shit sherlock.  

 

 

 

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det eneste som er verre enn 30 grader er 31 grader. Og vindstille. 

Fy faen. 

Og så irriterer det meg så latterlig mye hvordan Yr legger frem temperaturdata. I tidsrommet 6-12 i morgen har de skrevet 21 grader. Fint, tenker jeg, litt pause, det blir ca 21 på formiddagen. Når jeg åpner "time for time" ser jeg at det starter på 21 kl 6 og stiger jevnt til 31 kl 12. 

Når de slår sammen seks timer i ett intervall burde de jo vist temperaturen som et gjennomsnitt! Blir lurt av det gang på gang, det irriterer. 

Sikkert bare fordi det er så varmt... 

Endret av :utakt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

Sikkert bare fordi det er så varmt... 

Sies at varme gjør mennesker mer aggressive. Ser ut til å være bevis nok for det her i denne tråden 😃

Nei søren, jeg må ikke smile... jeg må være sur ☹️

Blir nok AC neste år tror jeg, for det skal bare bli verre og verre i årene fremover.

Endret av Nukleosid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...