Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 minutt siden):

1. At apoteker og en del butikker ikke åpner før kl 9 -10. Midt på dagen kaller jeg det. Alle burde åpne kl 8 helst 7

Ja, jeg har merket det jeg også, og synes det er rar åpningstid. Hadde vært praktisk med 7, ja, så den irritasjonen deler jeg. 

At jeg er så julestresset for tiden irriterer meg også, hvorfor sa jeg at jeg skulle rengjøre hele leiligheten grundig før jul når jeg ikke har kapasitet til det 🙄

Lenke til kommentar
Gaea skrev (Akkurat nå):

At jeg er så julestresset for tiden irriterer meg også, hvorfor sa jeg at jeg skulle rengjøre hele leiligheten grundig før jul når jeg ikke har kapasitet til det

Det er faktisk bedre å utsette rengjøringen til etter jul. Blir mer logisk på en måte, så sant det ikke ser for basje ut da 🙂

Lenke til kommentar
Delvis skrev (9 minutter siden):

Det er faktisk bedre å utsette rengjøringen til etter jul. Blir mer logisk på en måte, så sant det ikke ser for basje ut da 🙂

Men jeg har lovet å gjøre det, jeg sa: "jeg fikser julerengjøringen i år, du kommer bare hjem til en ren og fin leilighet" faen, det er så lett å si ting og så angre etterpå :p 

Lenke til kommentar

Hodesmerter..

Klarte å dette av kontorstolen da jeg lente meg framover, og bøyde meg ned, for å hente nøkkelknipet med minnepennen. Tyngdepunktet flyttet seg selvsagt framover og nedover. Stolen forsvant som en rakett bakover, jeg forsvant framover og rett ned. Endte opp med å slå hodet i et av metallbeina til kontorpulten, og det ene håndleddet på sofaen, og kneet smalt rett i gulvet..
:wallbash::w00t:

Note to self: Bedre å ikke være lat, og faktisk reise seg opp først, tar ikke nevneverdig lengre tid.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Laserbeam (tidligere Sarcoex) skrev (38 minutter siden):

Hodesmerter..

Klarte å dette av kontorstolen da jeg lente meg framover, og bøyde meg ned, for å hente nøkkelknipet med minnepennen. Tyngdepunktet flyttet seg selvsagt framover og nedover. Stolen forsvant som en rakett bakover, jeg forsvant framover og rett ned. Endte opp med å slå hodet i et av metallbeina til kontorpulten, og det ene håndleddet på sofaen, og kneet smalt rett i gulvet..
:wallbash::w00t:

Note to self: Bedre å ikke være lat, og faktisk reise seg opp først, tar ikke nevneverdig lengre tid.

Au da. God bedring

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (På 4.12.2022 den 23.56):

Når man skal ut på ett eller annet, og selvfølgelig komme frem til et spesifikt  tidspunkt. Men samtidig som man gjør seg klar i god tid, så er det noen andre som heller vil kaste bort tiden deres på å surfe på mobiltelefonen / nettbrettet / datamaskinen deres - i stedet for å faktisk gjøre seg klare til å reise. 

Men max 5 eller 10 minutter før vi faktisk er nødt til å reise, så skal dem plutselig finne seg noen andre klær, ta seg en dusj, pluss drikke en kopp kaffe og få i seg ett par brødskiver / knekkebrød eller noe. At det var mer enn nok tid til å fikse alle sånne ting god tid i forkant, gir dem vel blanke pokker i.. 

Gled deg til du får deg barn 🙂

Lenke til kommentar

@WeirdFace Jeg var plaget av det samme lenge, til jeg en dag bestemte meg for å prøve en ny taktikk. Da advarte jeg mange ganger om at jeg kom til å kjøre nøyaktig klokka xx.yy for å rekke det vi skulle. Passasjerene gjorde som vanlig og var sikker på at jeg ville vente til langt over xx.yy så vi alle skulle komme for sent. Det gjorde jeg ikke. Det ble dårlig stemning men problemet forsvant til neste gang.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Damer som kjører bil i glatt nedoverbakke, og som ikke tar hensyn til biler som kjører oppover.  Biler som kjører nedover bør tross vike for biler som kjører opp glatte bakken. Ikke bare brøyte/tvinge  seg nedover i høy hastighet slik at oppoverkjørende biler må bråbremse midt i bakken og skli.

Endret av spetter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pleier å legge meg kl 22:30 og sover til 06:30. Har egentlig lyst til å gjøre det på nyttårsaften også, jeg har ikke lyst til at det skal ødelegge for døgnrytmen min. Det at folk kommer til å feste er helt greit, øreproppene hjelper meg gjennom støy fra festing, men jeg har egentlig ikke lyst til å bli holdt våken av raketter, egentlig, rakettene bråker vel så mye at øreproppene ikke stenger ute de. Skal jeg liksom starte første januar med å være gretten fordi jeg har fått for lite søvn?  Ja, jeg vet er en gang i året, men jeg synes fortsatt det ikke er verdt det for nå har jeg jo en konge døgnrytme som jeg ønsker å holde på og jeg har egentlig ikke noe særlig behov for å markere nyttår i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...