Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

10 hours ago, unicorndeath said:

Hva pokker har skjedd med youtube ? får bare de samme gamle videoene i feeden min og det flommer over med reklame

Google annonserte for ikke så lenge siden endringer på annonsers (økning) etc. Er det som slår til nå. Men når det kommer til innholdet så er vel ikke mye endret.. bortsett fra at folk bannes i hytt og gevær og de tillater alle å sende fake DCR krav mot andre uten konsekvenser. YT har blitt en risikosport for de involverte. Folk gidder kanskje ikke å lage så mye innhold lenger siden google knebler inntektene deres samtidig som kunde de store blir promotert.. 

 

Kort fortalt er det mye som går galt med youtube for tiden. Men de har blødd penger i en årrekker så kanskje de må ta noen grep.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (På 20.12.2020 den 18.17):

Hvorfor er det så vanskelig for folk å akseptere at noen ikke liker øl og at det ikke er deres greie? Kaffe går det an å venne seg til, men øl har aldri funket for meg

Jeg har det på samme måte med vin, og til dels kaffe. Men jeg foretrekker drinker over øl når det kommer til alkohol. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (7 timer siden):

Butikkøl er feil type øl å starte med
Jeg likte ikke øl før jeg startet med poløl, nå drikker jeg butikkøl også, fordi det er billigere, ikke fordi det smaker bedre, med det er en vanesak, drikker tilogmed lyst øl innimellom.

Pils er aldri drikkende og jeg skjønner at folk ikke liker øl om det er det eneste de har smakt

Og jeg er motsatt, liker en kald pils men kan ikke fordra mørkt og tundt øl. Billig Seidel holder plenty for meg. Skjønner meg ikke på slik nesten moralistisk holdning. Det er omtrent som å høre mannfolk si til lesbiske kvinner at "joda, hadde du bare fått deg et skikkelig ligg med en mann så hadde du også skjønt det!"

Hva med å akseptere at noen liker det ene, noen liker det andre? I stedet for å på død og liv prakke øl eller vin eller hva det måtte være på de som ikke liker det. Er det et hig etter anerkjennelse for egen del?

PS: ikke siktet direkte til Dubious dette her, bare generelt.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (17 minutter siden):

Hadde kjøpt en rull av det jeg trodde var sølvfarget gavepapir for julegaver. Og nå når jeg skal pakke inn gavene så viser det seg at det er gjennomsiktig plast.

Hvem faen pakker inn julegaver i gjennomsiktig plast? Lureri av butikker å selge slikt som julegavepapir spør du meg.

Hah, kjipern

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (25 minutter siden):

Tenker at de som påstår at de liker øl, kompenserer for noe. Øl er det man drikker når man er desperat og fattig nok

Vel kanskje jeg ikke skjønte den, men kjenner meg hvertfall ikke igjen i noe sånt.
Husker jeg fikk øl hjemme alt i 10 -12 års alderen når de hadde gjester. Iallefall, jeg simpelthen elsker øll, alt øll . 
Elsker whisky og vin og alt mulig annet og da, men syns jeg har mest kontroll med øll. Tåler ikke så godt å få for mye, og bør ikke det heller. Har vært helt drita kanon full så mange ganger i yngre dager, at det er helt grusomt. ja jeg angrer veldig på det, men gjort er gjort. Har vært helt idiot med alkohol.    

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (43 minutter siden):

Hahaha. Lurer på om jeg klarer å hisse på meg noen krenkede øl-drikkere nå 😂

 

 

Jeg er med deg. Jeg kan ikke fordra øl, det er noe av det schtøggeste jeg vet om.

Øl, kaffe, te, mørk sjokolade, vin... jeg hater alt som smaker bittert eller som noe av det nevnte.

Lenke til kommentar

Nå som alt skulle begynne å komme på bena igjen med vaksiner og greier, så dukker denne forbaskede nye varianten av viruset opp.Vet ikke om jeg tør logge inn og se på aksjene i morgen. La oss be om at det ikke blir worst case. 6 nye mndr med virus helt utav kontroll er skremmende utsikter for samfunn og virksomheter.

Lenke til kommentar
5 hours ago, Tåkefyrste said:

Hadde kjøpt en rull av det jeg trodde var sølvfarget gavepapir for julegaver. Og nå når jeg skal pakke inn gavene så viser det seg at det er gjennomsiktig plast.

Hvem faen pakker inn julegaver i gjennomsiktig plast? Lureri av butikker å selge slikt som julegavepapir spør du meg.

De rullene er selvsagt tiltenkt de som ønsker å pakke inn fruktkurver eller blomsteroppsatser eller lignende. Du kan gi den til meg, for jeg skal gi en blomsteroppsats som "ankomstgave til vertskapet" på Julaften.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (46 minutter siden):

De rullene er selvsagt tiltenkt de som ønsker å pakke inn fruktkurver eller blomsteroppsatser eller lignende. Du kan gi den til meg, for jeg skal gi en blomsteroppsats som "ankomstgave til vertskapet" på Julaften.

Haha, ja det kan godt være at Tåkefyrste kjøpte cellofan i stedet for julepapir 😛 cellofan er kjekt å ha til slike ting som du nevner, men litt kjipt om man skal pakke gaver og skjule innholdet. 

Lenke til kommentar

De har tidligere "lansert" nye farlige varianter av viruset, som den i Danmark. Som vi ikke har hørt noe om i senere tid. Men det kan føre til hamstring i Englands butikker. 

I fjor var det en del fokus på plastglitter på juleblomster og dekorasjoner. 

https://e24.no/naeringsliv/i/LnorRq/pandemien-gir-salgsboom-for-julepynt-og-glitter-noen-frykter-miljoeet-blir-taperen?referer=https://www.aftenbladet.no

Som de har gjort noe med. Men de siste årene har det blitt mer og mer av at kranser, dekorasjoner og gravpynt har juletrepynt på. Og det ser ut til å bli bare mer og mer. (Julekuler, lyslenker, perler m.m.) Lurer på hva som skjer med denne pynten etter jul, om den bare blir kastet i komposten. Kan jo brukes på juletreet neste år, men det er grenser for hvor stort behov den enkelte har for juletrepynt. Også grenser for hvor stort behov Fretex har for juletrepynt, antagelig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...