Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk K.S. Det er naivt ut å tro at det er bare å rømme fra en overgriper. 

Og er det negativt å diskutere emosjonelt? Trenger emosjonalitet og fornuft/saklighet å være motpoler? Og er det ikke litt rom for dette i den delen av forumet da? Er ikke emosjonen "irritasjon" hele grunnlaget for tråden? Jeg vil også tørre å påstå at det er vanskelig å diskutere uten følelser. Vi har alle følelse rundt ting vi sier, noen i mer grad enn andre, og noen mer nøytrale enn sterke følelser.  Lidenskap er vel også en følelse, og for min del helt innafor. 

---

 

En viss offentlig person irriterer meg om dagene.  Hun er en så slem, generaliserende, frekk moralistfeminst. Lurer på hvorfor hun har blitt som hun har blitt. Og da snakker jeg ikke om den moralfeministen som hele veien har vært slem hele veien og til og med har fått pris for å være slem, fordi hun blir faktisk stengt ut av FB i perioder pga sine uttalelser,  men hun dama som har blitt mer radikal med årene, etter min mening. Så tøff i trynet, den dama der. Klarer ikke sånn attitude. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den posten her er ikke noe som irriterer meg lenger, men heller gjør meg frustrert og oppgitt: Repriser på tv. Igjen og igjen i det uendelige. Akkurat som hverdagen i en demens avdeling på et sykehjem. Alle kanalene Discovery eier, som kjører samme programmene på kryss og tvers, kort og ofte avbrutt av reklame for ting jeg ikke vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos telefoner og produsenter. Jeg ser knapt forskjell på modellene fra de forskjellige produsentene, og sånn har det vært de siste årene. Det skjer små steg på programvare, små steg på hardware, men ellers er det lite wow som skjer. Jeg merker bare små forskjeller på en toppmodell og en slik medium en jeg har. Dekkende skjerm, stor størrelse, god skjerm, rask. Men det er lite som skiller. Tiden for å være fanboy har aldri vært så lite polarisert som nå.

 

Og en annen ting som irriterer meg, er at ... Jeg er for trøtt til å finne på noe. Prøver igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Hvorfor har kjøttdeig plutselig blitt så dyrt? Inntil et par måneder siden kjøpte jeg som regel Coop sin for 36,90, men nå koster plutselig alle billigmerkene over 45, mens Gilde og sånt ligger over 50. Hva faen skjedde?

Det er jo vi kjøttetere sin skyld at Amazonas brenner, er bare lagt på miljøskatt for å kompensere for tapt oksygenproduksjon.

Lenke til kommentar

Hvorfor har kjøttdeig plutselig blitt så dyrt? Inntil et par måneder siden kjøpte jeg som regel Coop sin for 36,90, men nå koster plutselig alle billigmerkene over 45, mens Gilde og sånt ligger over 50. Hva faen skjedde?

Haha tenkte det samme! Og karbonadedeig.

 

I helgen handlet jeg first price karbonadedeig til 52kr(!!!). Kjøttdeigen kostet 45kr. Karbonadedeigen har jeg alltid kjøpt til sånn 40-45kr. Skjønner ikke hva som har skjedd.

 

Ser Meny har karbonadedeig til 39kr denne uken, gjelder å handle.

Lenke til kommentar

Haha tenkte det samme! Og karbonadedeig.

 

I helgen handlet jeg first price karbonadedeig til 52kr(!!!). Kjøttdeigen kostet 45kr. Karbonadedeigen har jeg alltid kjøpt til sånn 40-45kr. Skjønner ikke hva som har skjedd.

 

Ser Meny har karbonadedeig til 39kr denne uken, gjelder å handle.

 

Obs har tre kjøttdeigpakker til 100. Det pleide å være fire for 100 eller tre for 79. Også har Prix 30% avslag på kjøttdeig og karbonadedeig, så det blir nok en tur på en av disse butikkene.

Lenke til kommentar

Han som bor over meg er helt stille og rolig til klokka er 22.00 så starter han å løpe maraton i en 14 kvadratmeter stor hybel... Kan ikke klage heller for det er bare vanlig tramping og da blir man stemplet som en drittperson som ikke takler normal støy.

 

Her går naboer ut og inn av døra hele fuckings tiden (og døra knirker høyt hver gang), spiller høy musikk mens de har døra oppe, står utenfor og skravler og ler med hverandre i gangene. Bor i blokk.

 

Merker at jeg blir mer irritabel for lyder for hvert år som går. Neste gang flytter jeg til et sted uten mennesker i nærheten. Vil klage jeg også, men samtidig vil jeg ikke bli stemplet som den sure naboen som ikke tåler lyder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...