Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke, det var bare et irriterende segment i dag. Noen ganger er de irriterende.

Høres nesten "innøvd" ut til tider.

 

Det er også for mye reklame - men det verste er at de har evighetsbånd, kjøres på repeat. J .. irriterende å høre det samme 2-3 ganger i løpet av en arbeidsdag. (derfor hører jeg mindre og mindre på Radio Norge - en stasjon som var en av mine favoritter før)

Lenke til kommentar

Helt enig. Han kommer også med et veldig godt poeng; "– Vi leverer snus på samme måte som medisiner, det er ingen som klager på at leveringen av legemidler er utrygt." Det er dobbeltmoral, og en heksejakt.

 

Det burde ikke være noe krav til å vise legitimasjon overhodet, spør du meg. Dersom staten absolutt må ha en aldersgrense, så burde de selv være ansvarlig for å håndheve den. Da er det helt greit å gi bot til de som selger til mindreårige, men hvordan private selskapet velger å løse det burde vært opp til dem selv, og insentivet deres for å gjøre det burde være muligheten for bøter om de selger til mindreårige, og ikke bøter for at de ikke sjekket legitimasjonen til en person som ikke er mindreårig.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Overskriften var missvisende, tror de mener preferanser om hvem folk ligger med.

Står lenger ned at man har stor sjanse på å få (Bla.) HIV av menn som ligger med menn.

Trpr ikke de ville frem til folk som identifiserer seg som mann/dame/dyr/tre/bil/ostehøvel eller om de er født gutt/jente.

Lenke til kommentar

Det står på deres egne sider at transseseksuelle menn og kvinner skal sees på som kjønnet de identifiserer seg med. 

Dette vil faktisk bety at menn som har sex med menn men som sier de er kvinner kan gi blod, men ikke kvinner som lever som menn som er i ett heteroseksuelt forhold. 

Dette er faktisk mest alvorlig for menn akkurat nå. Det er dere som risikerer å dø av å få blod fra en kvinne som har vært gravid. For å finne ut av om en kvinne har vært gravid må man faktisk teste blodet, de fleste graviditeter går ubemerket hen og blir skylt ut som en kraftig mens. 

Hvorfor de er så mongo nå? Fordi i usa betaler de for blodet du donerer, så det å ekskludere transseksuelle blir problematisk, spesielt i dagens samfunn.

Håper at de low key bare kaster blodet de får donert av transseksuelle, men jeg vet at det finnes mongofolk i røde kors som faktisk tror på dette drittet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...