Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uttrykket "blendahvitt", folk som bruker det og at det faktisk er akseptabelt å bruke det.

 

https://www.adressa.no/meninger/ordetfritt/2019/01/25/Trøndelag-Teater-er-så-blendahvitt-at-det-er-på-grensen-til-det-latterlige-18317182.ece

Jeg klarer ikke slutte å le! Wtf!?

 

Som en albaner som er blek som snø så kan de kysse meg så dypt i ræva at leppene deres sitter fast. Men nei det er selvsagt vi som er rasistiske fordi vi ikke er villige til å være like overfladiske og dømme folk etter hvordan de ser ut.

 

Hver gang noen snakker om hudfarge sånn her så er det best å påpeke hvor rasistiske de faktisk er. Er hysterisk morsomt at de er så desperate etter å ikke være rasister at de ender opp med å være det.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva faen feiler det folk som går til fots i skiløyper? Tror snart jeg må ty til aggressive handlinger for at de skal forstå at det ikke er greit. 

Kommunen bruker titalls tusen på å preppe løyper noen få ganger i året, når vi er så heldige å får nok snø.

Hva er det disse personene ikke forstår? 

Sikkert fordi de ikke brøyter turstiene hvor en kan gå til fots, og den måten en del skigåere oppfører seg så fortjener de ikke å ha løypene for seg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar

I Bymarka i Trondheim så har skiløypene egne løyper med lys, over områder som er våt myr på sommeren og ikke farbar til fots, uten vadestøvler



Våknet alt for tidlig (for en Søndag) og er nå småtrøtt

Skal ut om 2 timer, men frykter at jeg vil forsove meg om jeg tar en liten dupp, noe jeg har gjort før, selv med 3 vekkerklokker



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Folk som snakker HELE tiden!

 

For å ta eksempel: tidligere i dag var det litt skiskyting på TV. En eller annen utøver bommer, og de på TV sier for eksempel "bom til venstre for skiven" så repeterer en som ser på TV at "dette var bom til venstre ja!" Neste skudd treffer mer eller mindre midt i blinken, og de på TV sier "treff midt i!" så kommer det selvfølgelig "treff midt i blinken" fra en som følger med på TV.

 

Og dette kommer hver eneste gang en eller annen utøver skal skyte mot blinken. Det er alltid en eller annen som skal kommentere absolutt ALT mulig som skjer på TV-skjermen. Selv om det bare er ett slags ekko av noe som de på TV nettopp har sagt ett eller to sekunder før en TV-seer sier nøyaktig de samme tingene....

Lenke til kommentar

Folk som snakker HELE tiden!

 

For å ta eksempel: tidligere i dag var det litt skiskyting på TV. En eller annen utøver bommer, og de på TV sier for eksempel "bom til venstre for skiven" så repeterer en som ser på TV at "dette var bom til venstre ja!" Neste skudd treffer mer eller mindre midt i blinken, og de på TV sier "treff midt i!" så kommer det selvfølgelig "treff midt i blinken" fra en som følger med på TV.

 

Og dette kommer hver eneste gang en eller annen utøver skal skyte mot blinken. Det er alltid en eller annen som skal kommentere absolutt ALT mulig som skjer på TV-skjermen. Selv om det bare er ett slags ekko av noe som de på TV nettopp har sagt ett eller to sekunder før en TV-seer sier nøyaktig de samme tingene....

Tror noen bare er sånn. Litt samme som spørrekonkurranser hvor man skal svare på så mange spørsmål som mulig innen en gitt tid, og så klarer deltakeren allikevel å bruke tid på å gjenta det svaret programleder sier når de svarer feil. "Åja, det var Serbia det ja. Det visste jeg jo egentlig *prate i munnen på programleder*.

Lenke til kommentar

Føles som ett hotell. Jeg misliker dem fordi de er så lite koselige. Hjelper ikke hvor fint det ser ut, ser alltid så.. klinisk ut. Minner meg om sykehus. 

Jeg klarer å rote til et hotellrom på 10 minutter, og da prøver jeg ikke å rote engang. Skulle ønske jeg var en av de som klarte å holde ting bare litt ryddig, men jeg får heller være glad for at jeg er en av de som takler rot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...