Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Begynte klokka 06:30 på jobb idag. Hvis jeg drar på butikken nå, tror alle jeg kommer klokka 8 ish. (Folk legger bare merke til de som kommer inn.) Det vil si at de tenker jeg skal hjem klokken 16. Så hvis jeg går hjem 13:30 ish så tror alle jeg skulker.

 

Jeg må dra på butikken etter klokka 9 for da er det utenkelig at jeg kom så sent.



Kantina på jobben er fryktelig talentløs.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg har det rotete og møkkete i leiligheten. Det eneste jeg vil er å ha en ryddig og ren leilighet, men hater å rydde og støvsuge/vaske. Når jeg først begynner, holder jeg på i maks 15 minutter før jeg tenker "tar resten senere". Senere = Flere uker.

Lenke til kommentar

Bedrifter som bruker PostNord. Håpløst.

Sendte to pakker i retur. Ene pakke kom fram hin dagen men den andre er ingen oppdatering på.

Chattet med de nå og ser ut til at pakken fortsatt er i Oslo (den skal til Lubeck) og ligger på terminalen men i feil "sone" som han kalte det.

 

Er det faen mulig. Snart 20 dager fra Bergen til Oslo og ingenting mer. Rasshøl PostNord. Går de ikke konken snart?

 

 

 

PostNord om pakken min:

IMG-2476.jpg

 

 

 

I feel your pain. Vi burde hatt en egen "død over PostNord"-tråd her inne. Noen som føler seg kallet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tusvik. Det er så teit, skal man begynne å kvotere hvem folk syns er morsomme nå??

Enig. Det er på trynet. Er det ikke kvinner så er det innvandrere. Er det ikke innvandrere, så er det homofile. Er det ikke homofile så er det transpersoner. Noen blir krenket uansett.

 

Hvorfor var det ingen transpersoner som vant?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/buskerud/vil-forby-pappvin-1.14393604

 

Noen kan ikke kontrollere seg, så da må vi forby det!

 

Et forbud vil jo i praksis bety at man "må" tømme en helflaske hver gang man har lyst på et glass vin.

 

Bør heller forby alle sukkerholdige varer. Det er jo mye farligere for befolkningen...

 

 

Har man en åpnet treliter i skapet, er det lettere å ta et glass vin enn hvis man må åpne en flaske, sier Linda Granlund

 

Ja.. vel? Er det galt å ta seg et glass vin? Må man gjøre det så vanskelig da?

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/buskerud/vil-forby-pappvin-1.14393604

 

Noen kan ikke kontrollere seg, så da må vi forby det!

 

Et forbud vil jo i praksis bety at man "må" tømme en helflaske hver gang man har lyst på et glass vin.

 

Bør heller forby alle sukkerholdige varer. Det er jo mye farligere for befolkningen...

Det er samme logikken som de hadde når de forbydde 10pk sigaretter.

Eneste som skjedde var at de som røyka 10 om dagen, nå gikk opp mot 20 fordi de ikke lenger hadde den fysiske begrensningen til 10pk.

Endret av Dragen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyldningen deres var at 10pakningene var søtere og derfor mer tiltalende for barn! (De argumenterte også for at siden de var billigere så var de enklere å få tak i, glem at det koster mer for 10pakningene og at tenåringene får mindre penger til mer røyk eller "gud forby"; dop)

 

Hele staten kan kysse meg i ræva!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Det er samme logikken som de hadde når de forbydde 10pk sigaretter.

Eneste som skjedde var at de som røyka 10 om dagen, nå gikk opp mot 20 fordi de ikke lenger hadde den fysiske begrensningen til 10pk.

 

Og festrøykere har igjen masse røyk dagen derpå.

 

https://www.indiatimes.com/culture/who-we-are/9-strange-laws-in-north-korea-that-ll-make-you-glad-you-re-living-in-india-273572.html

 

Thanks, GDPR. Fyfaen for en BULLSHIT greie det er. Hvem sender jeg brev til?

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nyhetene på nettavisa er ikke de samme som i papirutgaven

Jeg betaler ikke for avisen så får ikke lest så mye på nett, men leser avisen på arbeid



På det neste kjøleskapet skal jeg ha lydalarm når døren ikke er lukket skikkelig

 

Jeg hørte at det jobbet mer enn vanlig og fant ut at døren ikke var lukket skikkelig

Jeg har lysalarm viss temperaturen endrer seg (diode som går fra grønn til rød)



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...