Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Dagens unger er så out of touch. Jeg bærer med meg kunnskap om internettets glade dager, men er også oppdatert på alt det nye.

Jeg synes likevel ting er ukult fordi jeg synes kulturen har stupt nedover. Ungene kan synes en ting er kult, og mener jeg er for gammel til å ha fått det med meg?

Jo, BITCH! Jeg fikk det med meg lenge før deg, og stemplet det som ukult. Get with the times. Slutt med "floss" også, det er skikkelig gammelt og var alltid teit. Dere er TEITE

 

Neida, jeg bare er en gretten gammel gubbe sikkert

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen så talentløs hele verden er.

 

Meglerne klarte ikke å selge huset mitt.

Allerede solgt en gang til noen RASSHØL som brøt kontrakten.

Solgt EN GANG TIL, men da klarer de faen meg ikke å gjøre det riktig med skjøtet.

 

Banken klarer ikke å frigjøre depositumet der jeg leide. Eller det er gjort, men de bruker en evighet.

 

Sitter her uten penger. Sitter her uten oppgjøret med banken og lånet. TA ÅSSÅ SKYND DERE FOR FAEN I HELVETE!

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Du kan kreve erstatning fra de som brøt kontrakten

Hva mener du med "de" angående skjøtet?   Kan sikkert få erstatning der også

 

Bare meglerne som roter. Så det tok lang tid, men tror det er i orden. Holder på å kreve inn mye penger fra de som brøt kontrakten første gang.

Orker ikke å styre med å kreve inn noe fra meglerne i tillegg nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er gjennom forsøkt blitt bevist at smertestillende ikke virker annet enn som placebo. Noe som ikke virker er en milliardindustri. Noen av de tyngre midlene har en begrenset effekt.

 

Jeg hadde migrene 2-4 ganger per uke som barn. Da ble det mye Paracaetamol og diverse, men det hjalp ikke. Det eneste som hjalp var å stenge ute alt lys og sove. Migrenen forsvant heldigvis tidlig i tenårene. Har ikke hatt vondt i hodet på 24-25 år.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Så hvorfor virker ikke Paracet, men Ibux fungerer?

Tviler på at de hadde fått lov til å selge noe som ikke virker

Er vell heller motsatt. At de får lov til å selge det, nettopp fordi effekten er så hinsides lav. Hadde det faktisk vært noe særlig smertelindring, så hadde du måtte gå til legen din å spørre om lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...