Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere går ikke seriøst vanlig fottur med bikkja midt i en oppkjørt skiløype, for så å lure på hvorfor folk reagerer? Da er det ihvertfall ikke skiløperne som er problemet.

 

Her jeg bor er det ihvertfall sånn at skiløpere går i skiløypa, fotgjengere går på veien og hesteryttere har egne skogsveier som de kan ri på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere går ikke seriøst vanlig fottur med bikkja midt i en oppkjørt skiløype, for så å lure på hvorfor folk reagerer? Da er det ihvertfall ikke skiløperne som er problemet.

 

Her jeg bor er det ihvertfall sånn at skiløpere går i skiløypa, fotgjengere går på veien og hesteryttere har egne skogsveier som de kan ri på.

Så lenge de ikke brøyter fortau... eller turstier for gående, så må en benytte seg av det som blir brøytet/oppskjørt, som er skiløypa

 

Alt som skal til for å få bra underlag for gående er å kjøre med snøskuter fram og tilbake turstien noen ganger, men det er jo ikke lov med skuter i naturen...

 

Det snør, det snør..

Det ble brøytet ute her i går og nå har det kommet ~30cm snø igjen, så jeg regner med at det er minst 50 cm snø på fortauet, som ikke blir fjernet

Så i dag gikk jeg i veien og bilene måtte vike

 

 

Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bedrifter som bruker PostNord. Håpløst.

Sendte to pakker i retur. Ene pakke kom fram hin dagen men den andre er ingen oppdatering på.

Chattet med de nå og ser ut til at pakken fortsatt er i Oslo (den skal til Lubeck) og ligger på terminalen men i feil "sone" som han kalte det.

 

Er det faen mulig. Snart 20 dager fra Bergen til Oslo og ingenting mer. Rasshøl PostNord. Går de ikke konken snart?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...