Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg er så lei argumentasjonen om at fordi noe er lov så må alt være lov. Jeg ser heller at alkohol og tobakk blir totalforbudt enn at man løsner opp på fler ting.

 

Jeg spør igjen, hva skal du med mer enn en pakke Paracet om dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei argumentasjonen om at fordi noe er lov så må alt være lov. Jeg ser heller at alkohol og tobakk blir totalforbudt enn at man løsner opp på fler ting.

 

Jeg spør igjen, hva skal du med mer enn en pakke Paracet om dagen?

I bilen, på hytta, ved sengen, i skapet, på stuen, i sekken, ja, over alt

 

Det er forøvrig salg på Paracet, så kan ikke være så skadelig...   Ikke lov med salg på alkohol

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er så lei argumentasjonen om at fordi noe er lov så må alt være lov. Jeg ser heller at alkohol og tobakk blir totalforbudt enn at man løsner opp på fler ting.

 

Jeg spør igjen, hva skal du med mer enn en pakke Paracet om dagen?

Ja for og forby ting hjelper saker. Vi forbød hasj, ingen har noengang dødd av det. Men så kommer de med syntetisk hasj etc for og komme igjennom toll og lover. Så dauer folk som fluer.. Var vel bare et par-tre dusin med forskjellige narkotiske stoffer før "krigen"

 

Nå er det vel over 300 forskjellige stoffer, mange av de langt farligere og mer dødelig en original stoffene. 

 

Husk vi er mennesker, ikke maskiner. I stede for og forby, tilby kunnskap så folk kan gjøre lure valg. Og forstår konsekvensene av feks og spise masse paracet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er så lei argumentasjonen om at fordi noe er lov så må alt være lov. Jeg ser heller at alkohol og tobakk blir totalforbudt enn at man løsner opp på fler ting.

 

Jeg spør igjen, hva skal du med mer enn en pakke Paracet om dagen?

Hva jeg skal med en vare, hvor mye jeg kjøper, når jeg kjøper, hvor jeg kjøper, etc, har ikke butikken (eller staten) noe med. Jeg irriterer meg grenseløst over restriksjoner på salg av visse varer. Det være seg paracet, alkohol, tobakk, eller noe helt annet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva jeg skal med en vare, hvor mye jeg kjøper, når jeg kjøper, hvor jeg kjøper, etc, har ikke butikken (eller staten) noe med. Jeg irriterer meg grenseløst over restriksjoner på salg av visse varer. Det være seg paracet, alkohol, tobakk, eller noe helt annet.

Staten bedriver jo på en måte "mass control" når det avgiftsbelegges varer de mener folk ikke skal kjøpe for mye av. Det frister lite å betale ekstra avgifter på f.eks alkohol, når man vet at det absolutt ikke bidrar til noe, bortsett fra å hindre de med dårligst råd til å kjøpe det.

Endret av Pliscin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Selv vann kan drepe..

For all del, la oss ikke ha lover og regler. Jeg mener, mennesker er jo så veldig gode til å regulere seg selv.

 

Straffen for bruk av nark burde være bannlysning fra helsevesenet.

Lenke til kommentar

Da burde også parfymebrukere bannes, de som er overvektige og de som driver med sport. Hey, hvorfor ikke gjøre som mange banker gjør med dyreforsikring og bare tillate livsforsikring inntil en viss alder? Alle vet jo at det er større risiko for ting når man blir eldre, kan ikke la skattebetalerne betale for egoistiske eldre som ønsker å leve og bli tatt vare på vel.



Vi burde også kutte støtten til alle disse sutreungene som vil i barnehage. GET A JOB SHORTY!



Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg blir massivt irritert over de som tror hasj er helt ufarlig....

Hvis man heter Bruce Lee så er hasj tydeligvis dødelig *sarkasme*

 

Eller hodepinetabletter.......

 

Rart at han aldri hadde noe problemer i Hwood mht marihuana..... men så blir han allergisk i Hong Kong , go figure..... omstendighetene rundt hans død er rett og slett ikke stuerene.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...