Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sanger som er spilt så hardt på radio at det er bare er blitt støy.

Jeg skjønner ikke en dritt. Samme greia om og om igjen. Det er som et mareritt.

Radio er en styggedom utenom det vanlige. Jeg tror jeg er i helvete.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født".

Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj.

Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten.

De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det.

Endret av Edgelord
Skrevet

Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født".

Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj.

Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten.

Jeg er fryktelig skeptisk til at det utsagnet stemmer. 

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Tror man faktisk kan bruke kommersiell radio til tortur. Psykisk terror av verste sort

Minner meg om denne episoden , knegg knegg :p

Skrevet (endret)

Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei.

Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten.

Endret av Skurupu
Skrevet (endret)

Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei.

Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten.

Da blir det dannet en rebelsk gruppe med "old timers" som kjører rundt i gamle biler.

Jeg er nok med der.

Endret av Edgelord
Skrevet

Med tanke på hvor mange det er som svimer seg gjennom trafikken til daglig, syns jeg det er helt ok at vi får selvkjørende biler. Hilsen en som risikerer livet daglig på jobb. :)

Skrevet

Jeg irriterer meg over den enorme forskjellen mellom kjønnene når det gjelder kleskoden på jobben. Jeg må ha skjorte, dressbukse, og dressko. Kvinnene går med omtrent hva de vil.

Skrevet

Tar hvertfall lenger enn at siste person er født. Mye mask som skal innarbeides og inplementeres i vei og trafikknett før selvkjøring overtar så mye.
Under 30 år tviler jeg litt på.

Skrevet

30 år ja, minst. Teknologien må bli bra nok, infrastrukturen må bli bra nok og lover må innføres. Dessuten må hele bilparken skiftes ut fra det tidspunktet det kun selges nybiler som er selvkjørende.

Skrevet

Elbiler har ikke mye av markedet i andre land, f.eks USA så har de 1% av salget og det etter at de moderne elbilene har vært på markedet i 10 år, så jeg tviler på at vi har bare selvkjørende biler om 18 år

• Liker 1
Skrevet

Klart det er 'piss' det er jo reklame, er ikke dette ganske åpenbart? Energidrikker gir deg ikke vinger.
Kan forøvrig glede meg over mindre av den menneskelige faktor i trafikken, men finner man ikke bare opp toget på nytt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...