Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboungene her presterte å skrike kontinuerlig i 18 timer hver dag i en uke mens de lekte, i fjor sommer. Fra 07 til 23. Det er ikke overdrivelse. Endte opp med at styreleder i borettslaget tok en prat med både foreldrene og barnevernet.

 

Fatter ikke åssen de klarer å skrike så jævlig mye.

Lenke til kommentar

Er medlem i en chilidyrkinggruppe på Facebook. Siden jalapeñoplanter har en tendens til å gi sykt mange poder, så har jeg delt en oppskrift fra bloggen min (se signatur, shameless plug). Nå har det kommet en fjott og nesten ordrett kopiert oppskriften (helt simpel oppskrift, du skal være passe dum for å ikke "finne på" det samme selv), og får all æren for oppskriften.

Lenke til kommentar

Folk som får dårlig samvittighet av å ikke være produktiv.

 

Kjæresten min er slik. Dersom hun bare er hjemme en hel dag, så føler hun at hun må gjøre husarbeid. Hun klarer ikke å bare sette seg ned å slappe av. Og jeg ser hun blir sliten av å leve slik.

 

Selv er jeg helt motsatt, som kanskje er grunnen til at det irriterer. Å sitte inne en hel helg, uten å gjøre noe verdens ting, er som en drøm for meg.

Lenke til kommentar

Folk som får dårlig samvittighet av å ikke være produktiv.

 

Kjæresten min er slik. Dersom hun bare er hjemme en hel dag, så føler hun at hun må gjøre husarbeid. Hun klarer ikke å bare sette seg ned å slappe av. Og jeg ser hun blir sliten av å leve slik.

 

Selv er jeg helt motsatt, som kanskje er grunnen til at det irriterer. Å sitte inne en hel helg, uten å gjøre noe verdens ting, er som en drøm for meg.

Kjenner meg igjen i henne. Det siste året har jeg vært ekstremt usosial og fokusert på produktivitet og trening. Kan ikke huske sist jeg satt i sofaen eller forran pc'n i lengre strekk. Sitter kun på ræva når jeg spiser mat. Er på jobb/trening fra 9 til 20-21 hver dag hele uken, og kvelden hjemme går med på å lage mat og spise. Har jeg fri bruker jeg tiden på å pusse opp hjemme, trade crypto eller pusle på bilen.

 

Slitsomt?.. Jaa, men hater følelsen av å være lat..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fått en ny rutine i går, å stikke innom en frisk salatbar på Coop Mega før jobben.

 

Men, de åpner visst klokka 09:00 fant jeg ut i morrest. Jeg kan ikke komme på jobb etter klokka 09:00 hver dag da det ikke tar seg bra ut.

Så det blir noe jævla brødvarer på kiwi.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

En tann som jeg fikk slått ut for 20 år siden er nå plutselig blitt helt løs. Frykter for at det må inn en falsk tann. Tviler på at jeg er så heldig å få beholde min egen tann denne gangen også.

 

Hadde det ikke vært den ene fortanna mi, så hadde jeg bare nappa den ut på egen hånd, og gått uten tanna. Det er ingen nerver i den, så hadde nok ikke gjort så veldig vondt heller. Men man ser rimelig dust ut uten fortann, så jeg må ha hjelp av noen med diplom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde fått en ny rutine i går, å stikke innom en frisk salatbar på Coop Mega før jobben.

 

Men, de åpner visst klokka 09:00 fant jeg ut i morrest. Jeg kan ikke komme på jobb etter klokka 09:00 hver dag da det ikke tar seg bra ut.

Så det blir noe jævla brødvarer på kiwi.

 

#firstworldproblems

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...