Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født".

 

Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj.

Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten.

De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født".

 

Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj.

Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten.

De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det.

 

Jeg er fryktelig skeptisk til at det utsagnet stemmer. 

Lenke til kommentar

Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født".

 

Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj.

Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten.

De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det.

Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei.

 

Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei.

 

Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten.

 

Da blir det dannet en rebelsk gruppe med "old timers" som kjører rundt i gamle biler.

Jeg er nok med der.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...