Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei voksne personer som prøver å få folk til å tro at barnet deres er så selvstendig og utviklet og de kan formulere slike setninger som det der.

 

"Jeg er så lei mamma."

 

Jeg ler. Barn på 11 sier det ja. Jævla idiot-foreldre. Prøv å hjernevask noen andre.

 

Beste er når det er barn ned i 4-årsalderen som liksom skal ha sagt noe skikkelig politisk korrekt om kjønn eller rase. Alt så mamma kan få noen likes på facebook. Spar meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Beste er når det er barn ned i 4-årsalderen som liksom skal ha sagt noe skikkelig politisk korrekt om kjønn eller rase. Alt så mamma kan få noen likes på facebook. Spar meg.

Akkurat. Husker jeg kommenterte noe slik på Facebook en gang, på en artikkel som tok for seg utsagn fra barnet... Fikk flere hundre likes, men samtidig masse kommentarer tilbake som "såklart kan et barn ytre slik" og "hva vet du om det din idiot".

 

 

 

 

Byttet abonnement til Talkmore, og de har gjort en kredittvurdering av meg? What the fuck.

Når begynte teleselskap å gjøre kredittvurderinger?

 

Edit: ser det er vanlig ... faen har jo ikke så mye inntekt men skal bare være kunde der i 2 fakturaer.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Akkurat. Husker jeg kommenterte noe slik på Facebook en gang, på en artikkel som tok for seg utsagn fra barnet... Fikk flere hundre likes, men samtidig masse kommentarer tilbake som "såklart kan et barn ytre slik" og "hva vet du om det din idiot".

Byttet abonnement til Talkmore, og de har gjort en kredittvurdering av meg? What the fuck.

Når begynte teleselskap å gjøre kredittvurderinger?

Edit: ser det er vanlig ... faen har jo ikke så mye inntekt men skal bare være kunde der i 2 fakturaer.

Finnes vel ikke en eneste butikk eller tjeneste du betaler "after the fact" uten at de kredittsjekker først. Jeg jobber som elektriker og det er standard policy å sjekke kreditt til alle nye kunder uansett omfang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes vel ikke en eneste butikk eller tjeneste du betaler "after the fact" uten at de kredittsjekker først. Jeg jobber som elektriker og det er standard policy å sjekke kreditt til alle nye kunder uansett omfang.

Sjekker dere kreditten før en avtale er gjort med kunde?

Opplevde nylig at jeg ble kredittsjekket når jeg ringte rundt etter pris for boligforsikring.

Lenke til kommentar

Naboen har hatt fest flere helger, på fredager og lørdager, og nå plutselig, på en Søndag skal han klippe gresset som har vokset seg nesten opp til knærne...

 

Edit: Fight noise with noise, spiller musikk på full guffe så slipper jeg ihvertfall å høre på gressklippern

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

De rykker ikke ut til innbrudd i det hele tatt "ikke kapasitet"

Vi ble bedt om å ta bilder selv og ta vare på bevis, for politiet kunne ikke komme, hverken kvelden det var innbrudd, eller dagene derpå

 

Så ser vi på Youtube hvor politiet i USA sender 3+ biler til en filleting

 

 

Dem er jo overarbeidet bare dem står opp om morgenen.

Må ha pause resten av dagen.

 

Nei legg ned alt og la verden gå i dass.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...