Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som er virkelig livredde for å bli stukket av insekter som veps eller bie!

 

Det finnes riktignok enkelte mennesker som er allergiske mot slike ting, så det er jo forståelig at de ikke har lyst ril å komme tett innpå slike insekter.

 

Men det finnes også dem som bare er livredde, selv om det egentlig ikke er noe særlig å være bekymret for. Tidligere i dag kom det en liten veps flyvende inn ett åpent vindu. Men når den kom innenfor fem-seks meters radius fra en av dem som tydeligvis er temmelig hysteriske av seg, så spretter hun opp av stolen sin, velter både stabbel med bøker og vannglasset sitt - før hun løper til andre siden av rommet!

 

Jeg bare dasker litt med en liten bok eller noe dersom ett eller annet insekt kommer nærmere meg enn kanskje tretti eller førti centimeter. Det får være måte på til hysterisk frykt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som er virkelig livredde for å bli stukket av insekter som veps eller bie!

 

Det finnes riktignok enkelte mennesker som er allergiske mot slike ting, så det er jo forståelig at de ikke har lyst ril å komme tett innpå slike insekter.

 

Men det finnes også dem som bare er livredde, selv om det egentlig ikke er noe særlig å være bekymret for. Tidligere i dag kom det en liten veps flyvende inn ett åpent vindu. Men når den kom innenfor fem-seks meters radius fra en av dem som tydeligvis er temmelig hysteriske av seg, så spretter hun opp av stolen sin, velter både stabbel med bøker og vannglasset sitt - før hun løper til andre siden av rommet!

 

Jeg bare dasker litt med en liten bok eller noe dersom ett eller annet insekt kommer nærmere meg enn kanskje tretti eller førti centimeter. Det får være måte på til hysterisk frykt....

 

Men flått kan visst  være litt skummelt å bli bitt av. Leste en artikkel oi lokalavisen i dag.

 

UItdrag (Pluss artikkel):

post-12139-0-68656400-1498578900_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg er så jvlig lei av Pishing, på Google osv: Vinn en iPhone, og om jeg ikke svarer, Vinn en LG, eller iphone7, eller tab..

 

Typ virus på Google osv... 

 

Greit nok å få eposter fra Nigeria osv men det går jo rett i søppelpost..

 

Men Google siden liksom, sendte rapport til Google.

 

Er så lei av det-Vinn en iPhone bli med i en UNDERSØKELSE dritten....

Lenke til kommentar

På www.google.com? Er du sikker på at du ikke har malware på PCen?

 

Jo fant noe som var suspicios med antivirus.. 8 filer eller noe sånt.. Søkte gjennom og Antivirus fjernet alt. Sendte melding til google også, med kopi av sida...

 

Aner ikke hvordan jeg fikk det, bare søkte og leste om mobiler, hifi ting og sånt...

 

Ikke sikkert det var ondartet da, annet enn at de skulle fiske etter epost og så sende masse spam osv... ille nok det...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg er så jvlig lei av Pishing, på Google osv: Vinn en iPhone, og om jeg ikke svarer, Vinn en LG, eller iphone7, eller tab..

 

Typ virus på Google osv...

 

Greit nok å få eposter fra Nigeria osv men det går jo rett i søppelpost..

 

Men Google siden liksom, sendte rapport til Google.

 

Er så lei av det-Vinn en iPhone bli med i en UNDERSØKELSE dritten....

Burde være global dødsstraff for å gjøre internett til et verre sted. Jeg kødder ikke, vi er OVERBEFOLKET, så er det ymse typer folk som vi lar være på jorda selv om de ødeegger for andre. Masseutryddelse er svaret på mye, bare velg noe annet enn jøder ffs

 

 

Edit: glad jeg ikke er president så morragretten som jeg er, hadde spamma ned den røde knappen

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke en myte? Hva er problemet med dagens nivå på befolkningen?

 

Har vi for lite mat? Har vi for lite vann? Har vi for liten plass? Har vi for lite energi? Nei. I tillegg synker befolkningsvekstens hastigheten dramatisk.

 

Så hva er egentlig problemet?

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke en myte? Hva er problemet med dagens nivå på befolkningen?

 

Har vi for lite mat? Har vi for lite vann? Har vi for liten plass? Har vi for lite energi? Nei. I tillegg synker befolkningsvekstens hastigheten dramatisk.

 

Så hva er egentlig problemet?

 

Mye kø i trafikken. Fulle busser. Mye venting overalt.

Det er ekstremt irriterende. Om verden ikke er overbefolket, er hvertfall Trondheim overbefolket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...