Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Folk som er på konsert og poster tjue videoer hvor de filmer scenen på story på Snapchat. Greit, jeg har sett at du er der, kult. Tror de liksom folk sitter på Snapchat og ser gjennom alle videoene da? Nyter musikken som man nesten ikke klarer å gjenkjenne gjennom forferdelig kvalitet? Eller at folk gidder å lete etter den pikselen på videoen med en liten svart prikk som skal forestille en artist på scenen? Skjønner ikke greia.. Ett enkelt bilde av at du er der hadde nok holdt i massevis. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artikler som bruker ting fra sosiale media. Først så er det noen setninger om selve saken, så er det hentet kommentarer fra sosiale media som twitter og facebook. Greit nok at de tar med kommentarer og reaksjoner. Men er det virkelig nødvendig å bruke 98% av innholdet på siden på det? Er det virkelig nødvendig å bruke embedding, kopiering OG oversetting på samme melding?

Lenke til kommentar

På en måte mener jeg det er riktig. For det første gjør de noe ulovlig

For det andre vil en "aksept" være med å dyrke fram ukulturen som narkotikka drar med seg.

 

Det er greit å gå hardt ut mot de som driver med dette. Det skal gjøres mest mulig upolulært

å være hasjrøyker.

 

Åh den fæle Narkotikkaen, og den farlige hasjen..

 

Det er faktisk mye farligere å drikke på byen i helgene, og det er rart at ikke alle utenom Jehovas Vitner og Avholdsfolket mister lappen.

 

De som kjører dagen derpå feks, omtrent alle gjør jo det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er riktig nok alt det der Gouldfan, men det er ikke det det handler om.

 

Det er forbudt...

 

Fortell meg det andre det handler om da?

 

Piller får man derimot på resept, Benzodiasepiner, sovepiller og masse annet som er mer giftig enn hasj som folk røyker..

 

Og jeg skal påstå det at en fyr som kjører i pillerus er laaaangt mer farligere enn en person som har røykt en joint.

 

Jeg røyker ikke bare så det er sagt. Men jeg har røyket før når jeg var yngre.

 

Det som ER farlig, er kriminaliseringen av hasj, som leder til at folk begynner med mer heavy ting. Samt distanseringen fra samfunnet, fordi det er illegalt.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessuten tar det opp viktige resursser fra politiet!

 

Skattepenger som kunne blitt brukt på å patruljere, etteforske innbrudd og voldtekt.

 

Politiet løper etter småbrukere for å "pynte" på statistikken... Det er fordi det er enklere enn å oppklare innbrudd og voldtekt-

 

Så istedenfor tar de kanske 1000 smårøykere, Mens organiset kriminalitet går fri....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe å debbattere, da forbud er gammeldags og idioti. Det er bare en trend vi normenn har, at vi henger etter resten av Europa og USA... 

 

 

Ok jeg bruker tråden til å irritere meg over unødvendige forbud.. Friheten til å velge selv, er den eneste friheten vi har...

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

På en måte mener jeg det er riktig. For det første gjør de noe ulovlig

For det andre vil en "aksept" være med å dyrke fram ukulturen som narkotikka drar med seg.

 

Det er greit å gå hardt ut mot de som driver med dette. Det skal gjøres mest mulig upolulært

å være hasjrøyker.

 

Williams : Y'all need to relax......if death comes I'll be too busy looking good. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...