Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-474fGj

 

YouTube videoer som ikke er tilgjengelig på mobil, hvorfor laste opp videoer når du ikke vil at alle skal se på?!

Eller de videoene der man først kan se reklamen, forså å få feilmelding om at videoen ikke er tilgjengelig i det landet du er i...

ååå! Det er irriterendes :angry: Liksom hva har de i mot Norge siden de ikke vil vise klippet her? Synes ikke det burde være mulig å stenge av videoer for visse land, YouTube er for alle!
Lenke til kommentar

Hvorfor selger de kebabtallerken på "Milano - Italiensk pizzeria"

 

Og på "Capri", "Torino", "Palermo", "Mama Rosa"

 

Akkurat samme meny. Akkurat like kjedelig.

Fordi de er tyrkere?

 

 

 

Oppdateringer man påtvinges som ødelegger ting. Hvis man har kjøpt noe, hvilken rett har egentlig produsentene til å drive på med dette?

 

I moralsk forstand, ingen. Prøv fri programvare :)

 

Det er ikke så mange tablets og mobiltelefoner med fri programvare, dessverre. :(

 

Dragonbox Pyra, NEO900, Tablet med Replicant eller kanskje den jolla nesten lanserte.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Hadde mye søvn å ta igjen etter de siste dagene, og ettersom jeg måtte opp kl 06 i dag, så tenkte jeg å legge meg tidlig. Det fikk jeg faktisk til, men tror kroppen min er alt for vant med lite søvn, for jeg våknet 03.30 og fikk ikke sove igjen.. Ble ikke tatt igjen så mye søvn likevel  :sleep:

Endret av Slettet-2spvYRBZtB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...