Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Er det spesielt pass for å dra til USA eller? Fikk fornyet passet nylig og det var null stress. Bestilte time på nett, møtte opp og registrerte meg, ble tatt bilde av og scannet ett fingeravtrykk. Signerte og betalte, passet var i postkassen min dagen etter. Kostet 400-ish kr.

Utenom passet må du fylle ut et ESTA-skjema før innreise :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ikke vet hvor mat kommer fra.

 

Nå vet jeg hvor jeg skal gå ut for å spise og jeg kan også finne ting på butikken som jeg kan lage her hjemme, men i ferskvarediskene ligger det jo hele kyllinger som de har kappet hodet av på.

https://www.nrk.no/sport/herlovsen-pa-ufrivillig-slankekur-etter-matsjokk-i-kina-1.13442148

 

I motsetning til Norge, hvor kyllingen kommer ferdig grillet rett fra Kyllingplanten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjøpte en sjampo hos frisøren. Koster 100kr mer enn på nett. Angrer som faen. Kjøper aldri i frisør hva faen tenkte jeg med. Dumming.

Ut i fra hva du forteller, så koster den minst 100 kroner, som allerede er alt for dyrt for en shampoo.

Kostet 300kr :cry:

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte en sjampo hos frisøren. Koster 100kr mer enn på nett. Angrer som faen. Kjøper aldri i frisør hva faen tenkte jeg med. Dumming.

Ut i fra hva du forteller, så koster den minst 100 kroner, som allerede er alt for dyrt for en shampoo.

Kostet 300kr :cry:

 

si til frisøren att du ikke er interessert i en så dyr shampoo, ikke vent gjør det i dag Lami si du skal ha pengene til bake.

Lenke til kommentar

 

Kostet 300kr :cry:

W00t!???

 

Hvorfor det? Folk som bruker 300 kr på shampoo irriterer meg ;)

 

Du er mann også. Hva gjør den shampoo'en egentlig? Hva er så spesielt med den?  Jeg bruker selv "dyr" shampoo, men den koster "bare" 60 kr for "normal" størrelse.

 

 

Folk som irriterer seg over hva andre bruker penger på :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hah, det var egentlig kun noe jeg sa for å holde meg "on-topic" ;)

 

Egentlig lurte jeg kun på hva en slik shampoo gjør. Tatt i betraktning at den er omtrent 10 ganger så dyr som en vanlig shampoo må den enten være gigantisk i størrelse eller utføre shampoomirakler.

Lenke til kommentar

Det beste hadde vært å ikke bruke shampoo i det hele tatt. Shampoo fjerner de naturlige oljene i håret ditt, noe som er grunnen til hvorfor håret ditt blir skikkelig fett iløpet av noen dager, håret overproduserer oljer fordi du har strippet det for naturlige oljer. Man anbefales ikke å vaske håret så ofte heller, dusjer du hver dag så ta håret kun ett par ganger i uken for å spare det. Det aller beste er å ikke bruke shampoo i det hele tatt som sagt, du kan få sunt og vakkert hår ved å ikke bruke shampoo i det hele tatt, men da må du gå igjennom 1-2 måneder med skikkelig, skikkelig fett hår før det stabiliserer seg selv. Skulle ønske jeg gadd.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...