Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Brød som har vært i kjøleskap er i hvert fall ikke godt. Gjærbakst skal ikke i kjøleskap.

Det går helt fint å ha brød i kjøleskap. Holder seg lenger. Ja, litt tørt blir det, men heller det enn brød som er så bløtt at det faller fra hverandre når en skal ha smørepålegg på. Og det blir det hvis jeg lar det ligge utenfor kjøleskapet.

 

Samme med polarbrød. Frys det eller ha det i kjøleskapet, så holder det seg.

Kjøleskap og brød hører ikke isammen. Brødrister er saken.
Lenke til kommentar

Skal gjøre en test jeg. Tok og delte et nytt ferskt brød i to, og har et halvt i kjøleskap og et ute på benken. Begge i papirpose.

Så skal jeg teste ved visse mellomrom skive for skive fra begge over lang tid, og se hva som skjer. Hvilket som holder seg best

og er best å spise.  

Lenke til kommentar

Skal gjøre en test jeg. Tok og delte et nytt ferskt brød i to, og har et halvt i kjøleskap og et ute på benken. Begge i papirpose.

 

Så skal jeg teste ved visse mellomrom skive for skive fra begge over lang tid, og se hva som skjer. Hvilket som holder seg best

og er best å spise.  

Jeg bruker alltid plastpose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som kjører forbi i høyrefelt. Så er det en kort strekning mellom der kollektivfeltet opphører og avkjørselen, og de største idiotene tar av for tidlig og gir bånn gass forbi. Så må man kaste seg foran dem eller bråbremse for å komme bak dem. Idioter.

En politibil som kjørte sånn i dag morges, uten blålys. Flott forbilde.

Lenke til kommentar

Jeg har en filippinsk kjæreste, og hun føler seg mobbet på facebook av folk hun går på college med. "Har du funnet deg en hvit riking nå?" er en standardkommentar. Folk kaller henne gold digger og social climber. Dama synes det er kjempeleit å bli beskyldt for å være sammen med meg på grunn av pengene mine. Jeg har ikke engang så mye penger. Folk trur man er rik bare fordi man er lys i huden. Rasistiskt.

 

Slike fordommer irriterer meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Viktig å ikke drikke det alene, men ha mineralvann eller annet ved siden av. Og kanskje noe å spise.

Drakk det i tre drinker med coca cola, utover kvelden. Fremdeles ræva. Skulle bare ønske at jeg kunne bygge opp en toleranse, er lite kjekt å bli sjuk av noen drinker dagen etterpå.

 

 

Tror ikke det har noe å gjøre med at du er "petit". Det kalles alkoholintoleranse, og er noe som noen kan få.

 Jeg eier ikke alkoholtoleranse, men så er jeg 150 cm høy og veier rundt 45-50 kilo, så det er kanskje ikke så rart. 

Lenke til kommentar

Teleselskapene har valgt å skrive mobilnummer sånn pga et ønske fra forbrukere om å kunne skille mellom mobilnummer og vanlige.

 

Før øvrig er jeg enig i at det er idiotisk når de leser det opp på den andre formen enn man har oppgitt.

Men hvorfor er det så vanskelig å kjenne igjen nummeret i en annen sammensetning? Det er jo likevel de samme tallene. Rart å tenke på, i grunn.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...