Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? :p Er ikke nødvendig å ha alle installert vel.

 

Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk.

Lenke til kommentar

 

 

Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? :p Er ikke nødvendig å ha alle installert vel.

Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk.

Sletter selv aldri spill. Har ca 800-900gb installert til en hver tid:)
Lenke til kommentar

 

 

 

Og du spiller alle de 250 spillene på likt eller? :p Er ikke nødvendig å ha alle installert vel.

Jo, det er faktisk det. Spesielt når jeg er hjemme hos mine foreldre om sommeren for å jobbe. Det går ikke veldig fort å laste ned spill på 20Mbps. På hybelen er det noe annet da jeg har 1Gbit, men det er fortsatt ikke noe vits i å avinstallere spill man allerede har installert. Plass er så godt som gratis, 30 øre per GB, så det er mye mer effektivt å bare kjøpe en ny disk.
Sletter selv aldri spill. Har ca 800-900gb installert til en hver tid:)

Du installerer ingen nye heller da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klarer faen ikke å sove etter å ha drukket. Sov tre timer i natt, og har deretter ligget å forsøkt å sovne igjen i 3 timer. Så blir selvfølgelig søndagen totalt ødelagt.

 

Du er nok ikke alene om det, har hatt samme problem.

En ting som kan være lurt å gjøre, er å pøse i seg en masse vann før man legger seg til å sove. Da vil det ofte går bedre. Noe av problemet

er nemlig at alkoholen tørker deg ut, og du våkner sannsynligvis fordi du har et sterkt veskebehov. Vet ikke om det er det fulle og rette svaret

på det, men tenker meg det ligger der.

Lenke til kommentar

 

Jeg klarer faen ikke å sove etter å ha drukket. Sov tre timer i natt, og har deretter ligget å forsøkt å sovne igjen i 3 timer. Så blir selvfølgelig søndagen totalt ødelagt.

 

Du er nok ikke alene om det, har hatt samme problem.

En ting som kan være lurt å gjøre, er å pøse i seg en masse vann før man legger seg til å sove. Da vil det ofte går bedre. Noe av problemet

er nemlig at alkoholen tørker deg ut, og du våkner sannsynligvis fordi du har et sterkt veskebehov. Vet ikke om det er det fulle og rette svaret

på det, men tenker meg det ligger der.

 

For min del er det ikke at jeg våkner, men at hodet spinner så mye at det er vanskelig å få sove i utgangspunktet.

Enig i at det er j**** irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...