Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

22. juli klarer virkelig å lokke frem våre minst empatiske landsmenn til kommentarfeltene.

Ja. Og at alle skal få lov til kommentere på nyhetsartikler er noe som irriterer meg. Syns at samtlige nettaviser kan bare legge ned kommentarfeltene sine. Vi trenger ikke å lese hva alle og enhver syns om artikkelen og dens innhold.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vegetarianere. Jeg irriterer meg ikke over vegetarianere i seg selv - jeg tenker mer på de som gang på gang skal fortelle andre at de ikke skal spise kjøtt, fordi da er man helt grusom. Det er greit å være vegetarianer, men ikke fortell andre hva de skal/ikke skal spise! Elg er jævlig godt.

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Jeg skrev en sjelden kommentar på en sak på Facebook i går, i en fascinerende tråd, og da jeg skulle sjekke den i dag tidlig, var den slettet. :hrm: Like irriterende som når en kommer for sent til drama i en tråd her, og alt som er igjen er en moderatormelding om at innlegg har blitt slettet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skrev en sjelden kommentar på en sak på Facebook i går, i en fascinerende tråd, og da jeg skulle sjekke den i dag tidlig, var den slettet. :hrm: Like irriterende som når en kommer for sent til drama i en tråd her, og alt som er igjen er en moderatormelding om at innlegg har blitt slettet.

Muuu to the haha!
Lenke til kommentar

Folk som ikke vet hva "bokstavelig talt" betyr.

 

"Jeg døde bokstavelig talt av latter da jeg hørte den historien"

"Dette er bokstavelig talt meg!" (Viser et bilde med kun tekst som liksom beskriver denne personen)

"Jeg mistet hodet bokstavelig talt, og gjorde noe veldig dumt"

Endret av m20k
Lenke til kommentar

 

Diskplass er jo billigere enn noe annet  :)

Joda, men når alt av intern diskplass er fylt med 3TB-disker så må du over til eksterne, og det er styr, synes jeg.

 

Drømmer om en NAS.

 

 

Greiest med ekstern syns jeg, for da har du den med deg uavhenig av pc. Nå skjønner ikke jeg hva man lagrer så mye, har en

på 1.5 TB som er 3 - 4 år gammel nå. Har fremdeles 1/4 plass igjen, og da syns jeg det er veldig mye innpå hehe . :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...