Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle selge noen barneklær til en og snakket gjennom finn, endelig funnet en, og så ble det plutselig stille. Ser på navnet inne på finn siden at brukeren er utestengt :o What hvordan kan noen bli det, og irriterende at jeg ikke har fått solgt de!

Skjer alltid uten unntak på finn.no!

"Hei, er den fortsatt til salgs?"

"Ja"

... radiostille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Skulle selge noen barneklær til en og snakket gjennom finn, endelig funnet en, og så ble det plutselig stille. Ser på navnet inne på finn siden at brukeren er utestengt :o What hvordan kan noen bli det, og irriterende at jeg ikke har fått solgt de!

Skjer alltid uten unntak på finn.no!

"Hei, er den fortsatt til salgs?"

"Ja"

... radiostille.

 

 

Vet, er så utrolig irriterende, men denne gangen hadde kjøperen faktisk en grunn :hm:

 

 

 

What hvordan kan noen bli det
Sikkert pga svindelforsøk.

 

 

Det kan godt være! Kjipt, hu virket legit til å kjøpe liksom, og var ikke noe dyrt.

Lenke til kommentar

Folk som ikke eier respekt for andres intimsoner.

Jobber i butikk og enkelte tar fanden meg ikke hintet når jeg går et skritt bak.

Jeg er faktisk ikke interessert å stå så nært ansiktet ditt, at hvis jeg stikker ut tunga så kan jeg beføle drøvelen din!

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan noen kan poste på facebook om sitt familiemedlem/venns dødsfall samme dagen som det skjer, og få masse likes, "hvil i fred" og hjerter...

 

Nesten som om det er et "life event" som bare postes på sosiale media.

 

Dersom et familiemedlem eller noen nær meg hadde dødd ville jeg blitt innesluttet i en periode og tatt avstand fra alt sånt, men det er kanskje bare fra person til person...

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan noen kan poste på facebook om sitt familiemedlem/venns dødsfall samme dagen som det skjer, og få masse likes, "hvil i fred" og hjerter...

 

Nesten som om det er et "life event" som bare postes på sosiale media.

 

Dersom et familiemedlem eller noen nær meg hadde dødd ville jeg blitt innesluttet i en periode og tatt avstand fra alt sånt, men det er kanskje bare fra person til person...

Får ikke like mange likes etter 10 dager.

Lenke til kommentar

Jeg har slengt på et sånt klistremerke på postkassen for at jeg skal slippe å få uadressert reklame. Men nå kommer de faen meg nesten hver dag og slenger reklame på dørmatta mi. Jeg har fortsatt til gode å registrere hvem som reklamerer, de ender rett opp i dyngen med reklame.

 

Javel, det har jeg ikke opplevd. satt også sånn klistrelapp på kassen for noen mndr siden, det fungerer bra. Men du kan vel gi beskjed til de eller sette lapp på døra også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...