Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner til den, Refsa. Slikt skjer meg nesten hver dag. Gjorde meg klar til å gjøre rent i leiligheten i dag tidlig - vasket opp, ryddet og tok ut søppelet. Nå, 4 timer senere har jeg enda ikke vasket. Ble helt opptatt med andre ting i mellomtiden. Det er veldig irriterende. Står opp tidlig og har all tiden i verden, så plutselig er dagen omme og jeg har gjort helt andre ting enn det jeg skulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er imponert, imponert over at noen kunne klare tolke det som Refsa skrev. Skjønte ingenting av det. Skyline, omgjøre veisystemer?

Men tror jeg skjønner nå da :D

Er jo opplagt at han snakker om et spill..

 

Edit: ninja'd by sexylubb [insert ninja smiley here]

Endret av Fersk Kebab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Sjekket sikringen og at den er skikkelig plugget i?

Kan ingenting med det, ender bare opp med å fucke det til mer. Eldgamle sikringer.

Får bare vente til noen kan se på det i helgen.

Gjør det selv, herregud..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Aha. Ja da var det ikke rart. Aldri spilt dataspill :)

hæ? Jeg sliter med å tolke Hva du skriver. Har du aldri spilt et dataspill? Trenger du noen å snakke med? :-)

 

 

Heller omvendt :p

 

Uansett, hater når nrk sprer villedende propaganda i aviser som JEG betaler for;

http://www.nrk.no/livsstil/palmeolje-er-hovedingrediens-i-pulverposene-1.12088404

 

Palmeolje er ikke farlig for helsa, det er bevist gang på gang, det er til og med positivt for helsa og mot hjerte- og karsykdommer. Mettet fett er heller ikke farlig, så lenge du behandler det bra. Palmeolje tåler hard varmebehandling og er derfor ekstra gunstig/trygg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Folk som anbefaler maskiner basert på "bedre byggekvalitet". Hopper dere på maskinene deres?

 

Noen laptoper begynner å skrangle etter mye bruk, andre ikke, altså bedre byggekvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Kan validere det. Pc'en jeg fikk gjennom videregående for noen år siden smuldret opp når jeg satte sekken et par hakk for fort i bakken.

Mens jeg har både falt på sykkel med sekk på rygg, mistet sekk fra knagg 1m ned på flislagt gulv, slengt fra meg sekken uttalige ganger uten at macbooken har blitt det grann slirkete.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg ikke kan lese tanker. Selv om jeg liker å tro at folk er ærlige, så vet jeg at det finnes tanker i dem som står meg nær som jeg ikke vil vite om. Livet mitt hadde vært et mareritt om jeg kunne lese tankene til folk.

 

Folk som stadig ikke møter opp til avtaler, tar telefonen eller svarer på meldinger irriterer meg mer enn noe annet.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

 

Kan validere det. Pc'en jeg fikk gjennom videregående for noen år siden smuldret opp når jeg satte sekken et par hakk for fort i bakken.

Mens jeg har både falt på sykkel med sekk på rygg, mistet sekk fra knagg 1m ned på flislagt gulv, slengt fra meg sekken uttalige ganger uten at macbooken har blitt det grann slirkete.

 

 

Jeg ser poenget ditt, men skjønner ikke hvorfor. Du sammenligner to laptoper av helt forskjellige kalibre. Mac'en din koster rundt 11k+, mens den skole-pcen jeg fikk kostet maks 4000. Har ingenting i mot mac, men ikke kall det et uknuselig objekt. Min bror har en MPB med en diger bulk bak skjermen. Langt i fra umulig å ødelegge en Mac under daglig bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...