Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet

Hva da?

 

 

Om jeg skal ha hus eller leilighet, hvor stort jeg skal ha det, drit og helvete...

 

Fellesgjeld, fellesutgifter, fellesditt og fellesdatt..

 

Avstand til jobb osv

 

 

Du får ta deg en tur til banken, så ser du fort hva du har råd til å ikke. De setter opp et budsjett sammen med deg.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller.

Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

At det skal være så satans mye å tenke på for å komme seg inn i boligmarkedet

Hva da?

Om jeg skal ha hus eller leilighet, hvor stort jeg skal ha det, drit og helvete...

 

Fellesgjeld, fellesutgifter, fellesditt og fellesdatt..

 

Avstand til jobb osv

Du får ta deg en tur til banken, så ser du fort hva du har råd til å ikke. De setter opp et budsjett sammen med deg.

Jeg vet hva jeg kan låne, men jeg vet ikke hva jeg vil ha

Lenke til kommentar

 

At handlekurver i normale størrelser forsvinner fra butikkene. Rema 1000 der jeg bor har nå bare de jævla kembokurvene som er nesten like svære som en handlevogn, ikke kan du bære dem i henda heller.

Jeg synes faktisk de kurvene er mye mer praktiske. De mindre blir alltid overfylt og ting ramler ut fordi de balanserer på toppen, mens en handlevogn blir for stor igjen. Så de ekstra store trillekurvene er midt i blinken for mine handlebehov, i alle fall. Men her har de både de ekstra store, de mellomste og de minste, både på begge Rema-butikkene og alle de andre butikkene.

 

 

De er ganske kjipe fordi man må bøye seg ned til gulvet for å plukke ut ting av og fordi de er designet alt for lave for litt høye mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...