Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørger for å alltid ha ca 100 stykker liggende i skapet jeg. Det løser problemet i ganske lang tid. :p Har ei handleliste jeg fører opp ting jeg "trenger" og trenger fra Ikea og så drar jeg ut en gang i året eller noe og følger lista slavisk, og da tar jeg med meg en haug med pærer.

(Ikea i seg selv er jo ganske irriterende til tider da, men derav den ene turen i året).

Men ORDENTLIGE LED-pører er dyre, og spaepærene fra IKEA har veldig kjip fargegjenngivelse,selv om de holder lenge. Man får ikke bra LED-pærer i Norge for under 150kr/stk. DET iriterer langt mer enn 40/50kr. Ikea skal jo satse på LED-ærer, håper de blir brukbare.

@Gypsy: I stedet for å kjøpe dyre halogenpærer, kan du kjøpe en adapter fra E27 ("stor sokkel") eller E14 ("liten sokkel") til G9, og kjøpe skjitbillige G9-halogenpærer på ebay.

Skrevet

Fordi jeg har installasjons cd, så da kan jeg jo likesågodt bruke den?

Haster ikke så mye at jeg måå fikse det nå, men det er fortsatt irriterende når man ikke har den tilgjengelig.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Lyspæra mi i gangen har holdt siden jeg flytta inn, 2 år siden. Ganske sikker på at den ikke var ofte byttet før det heller.

Noen varer lenge, noen ikke. Den i gangen min går sikkert en gang i mnd, men tror det er noe feil med det elektriske annlegget, eller noe i den duren.

Hater å stå opp så tidlig.

Skrevet (endret)

hater at det er lagt opp til at samfunnet starter dagen 5-7 om morgenen. lenge før det er lyst. kan umulig være naturlig. er en grunn til at samtlige av oss "snur" døgnet når vi har fri..

meeen, det er digg å ha stått opp tidlig tho:p

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Skrevet (endret)

at vi står opp samtidig som sola, altså, når det blir lyst.

det mest naturlige ville vel være å våkne av seg selv, ikke av en alarm?:)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Skrevet

Å kalle ulike arbeidssituasjoner for naturlig er nok litt hardt å ta i. Det kommer helt an på hva du jobber med, noen starter grytidlig mens andre jobber om natten. Noen har også fleksitid, så man har mulighet til å komme variert.

Irriterer meg at i det siste nå har jeg hatt uflaks med heisene i blokka. Akkurat når jeg trykker, så trykker noen andre 1-2 sekunder før meg og jeg må vente ekstra lenge. Ja ja, er nok et FWP egentlig, men likevel.

Skrevet

Oppsøkende salg ved utgangen av butikker og kjøpesentre. NEI JEG ER IKKE INTERESSERT. HADDE JEG VÆRT INTERESSERT HADDE JEG OPPSØKT DERE.

Utrolig at butikkene lar dem få lov til å henge der.

• Liker 2
Skrevet

Den der "Opp finans"-reklamen med nordlendingen irriterer meg grenselaust ("førr mæ ble kredittkortgjeilla ein evi rujnndans"). Flott å finansiere kredittgjeld med forbrukslån weeeehey!

• Liker 2
Skrevet

Vel, 17,5% er jo bed enn de fleste kredittkort. Skjønt, har man bolig er det best å gå til ban2, hvis boligen ikke allerede er belånt over pipa. Alle helst tar man det ove boliglånet i en normal, billig bank, selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...